C-Style Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Kjøpte meg akkurat en ny pc med dette skjermkortet XFX GeForce 7950GT 550M 512MB GDDR3. Nå så sliter jeg jo selvfølgelig med å få kjørt signalet over på tv'n (LCD TV). Prøvde først det som funket på den gamle pc'n og det var å få signalet fra DVI -> VGA, men når jeg prøvde dette på det nye kortet, så funket det ikke, og tv'n var helt svart. Skulle vel helst brukt denne funksjonen, så tar gjerne imot tips for å få den til å virke også. Deretter prøvde jeg HDTV utgangen på skjermkortet. En S-video -> Komponent overgang som fulgte med. Dette funket forsovidt bra, problemet var at all tekst ble uklar av en eller annen grunn. Komponent kablene tar også plassen til xbox 360'en min, så det er egentlig uaktuelt å bruke den der. Fikk meg derfor en Komposit -> VGA overgang slik at jeg kunne koble den til pc inntaket på Tv'n. Litt mye overganger, men den er da som følger: S-video -> Komponent -> VGA. Dette funket slik at bildet ble skarpt og teksten leselig. Eneste problemet da var at bildet ble grønnaktik. Alle andre fargene er der også, så jeg forstår ikke helt hvorfor det blir sånn. Prøvde alle de forkjellig tv formatene PAL, NTSC og HDTV men fortsatt grønt. Noen som har vært bortig noe av det samme og har noen tips/råd? Endret 23. januar 2007 av C-Style Lenke til kommentar
Changis Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hvaslags tv er det snakk om? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Mulig du sliter med samme problem som i denne tråden. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har en 40" Amoi LCD tv, men det burde vel ikke ha noe å si siden det funka før? Kan ikke så mye om akkurat det der. Virker som om han i den andre tråden sleit me å få display på begge skjermene samtidig. Jeg skal bruke enkeltskjerm modus og bare switch mellom de to skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå