Left Blank Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Aldri har jeg hatt mere trobbel men en sang.. Den har faktisk vaer i produskjon i en del maneder na.. Har kommet tilbake til den mange mange ganger pga progresjonen/melodien er noe som jeg likte. Endelig foler jeg har klart og lage noe som passer, og i samme slengen ble lata det jeg har dromt om sa lenge.. Dette er en kontinuasjon av lux psychedelica, men imo en mye bedre rendring av hva jeg prover a apna.. So.. without further ado: http://sensorysponge.com/01-coax-space_jiggle.mp3 Takk for lytten Endret 23. januar 2007 av joltaire Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Allerede fra starten av hører vi de nesten demente Coax-melodiene og drømmeaktige atmosfære. Padene som kommer etterpå plusser på den drømmeaktige effekten, men kanskje de blir litt for masete. Trommejobben er som vanlig i en Coax-låt ikke blitt lagt hovedvekten på, men funker som en nyttig utfyller av det aurale bildet. Låtene dine kunne ha fungert som et soundtrack til en serie, ettersom mye av det har samme stemning, melodiquirks o.l. Kan ikke du høre om noen i Japan er interessert i dette? Sikkert en eller annen manga-/animeserie som kunne nytt godt av musikken her, men da måtte enkelte elementer, som f.eks. de padene ha blitt tonet ned en del. Tilbake til låta: Syns ikke den er så annerledes i forhold til mye av det andre jeg har hørt fra deg (Alpenglow, Cinematica osv), og som jeg har sagt før, kan ikke du prøve å fokusere mer på å gi ut ett godt og unikt album, istedenfor 3-4 i året? Ikke misforstå, bare fortsett å gi ut eksperimenter osv her, men jeg venter i tillegg på "det store" Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 hehe takk.. er enig i stor grad med det med trommene.. pa noen sanger klarer jeg de bedre enn andre sanger.. jeg har lenge hatt en 'drom'' om a lage et skikkelig syre aktig album med masse 'demente' synther og dype basser etc, og det har guida mye av det jeg har gjort.. det neste retail albumet mitt er bare piano da, et ganske enkelt album, sa kommer syre albumet senere pa aret, og sa forhapentligvis nar jeg endelig har det ute av systemet sa kan jeg begynne a se i helt andre retninger.. dette er bare en del av hva jeg har tenkt a utforske i mitt liv.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Digger sånn musikk. Godt jobba. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Fett, takk sa mye Endret 24. januar 2007 av joltaire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå