Joachim_F Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Folkene bak kjempesuksessen Guitar Hero jobber nå med et nytt prosjekt, som er mye mer ambisiøst enn Guitar Hero. Les mer Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette er en skikkelig "ikke"-nyhet. Selvfølgelig driver de med et nytt prosjekt. Og såklart sier de selv at det er ambisiøst. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Følger det med en digital blokkfløyte :!: eller kanskje en sekkepipe neste gang : Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg lurer iallefall veldig på hva det er! Likte ikke helt at de ikke jobber noe på Guitar Hero 3 men.. Får se hva dette prosjektet blir, før jeg sier noe mer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Digitale gitarkamerater? Der du BÅDE må spille gitar hero og synge i mikrofon (singstar) samtidig. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det hadde vært spillet for meg iallefall! Elsker singstar og Guitar hero så, hadde vært morsomt om det kom.. Men, er vel sikkert ikke det... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det var mye tekst og lite innhold.. ble igrunn ikke det spor klokere. Endret 24. januar 2007 av Mozze Lenke til kommentar
qdos Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er sjelden jeg kommenterer at artikler mangler innhold, men dette var utrolig lite til å basere en nyhet på. Det at "noen som står bak en suksess, nå er i ferd med å fortsette å lage noe i samme sjanger, uten at vi vet hva" er ikke en nyhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg