stigfjel Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Fant en ganske interessant artikkel om Vista og DRM. I en del land er det faktisk forbudt å spille av DRM-beskyttet materiale i f.eks. GNU/Linux (for ikke å snakke om BSD eller UNIX). Dette er også et eksempel på ufrivillig overvåkning og styring. Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 *masse fud*Jeg vet at vaksiner er en bløff. *endav mer fud* Ohyeay. Her skulle jeg likt å se noe data Hvordan kan du _VITE_ at noe som har reddet millioner av menneskeliv bare er bløff. Hvorfor tror du kopper ble utryddet? Bare sjedde det helt av seg selv? Du er full av bull du godeste StudioN. EDIT: Norsk link: http://no.wikipedia.org/wiki/Kopper_%28sykdom%29 Det er anslått at kopper tok livet av mellom 300-500 millioner mennesker i det 20._århundret. Så sent som i 1967, anslo Verdens helseorganisasjon at 15 millioner mennesker ble smittet, og to millioner døde. Etter en vellykket vaksinasjonskampanje, ble det siste utbrudd av sykdommen registert i 1977 i Somalia, og sykdommen ble i 1979 erklært utryddet av Verdens helseorganisasjon . 7794425[/snapback] Tja..her kanskje? Eller her? Eller her? Eller her? Litt mer generelt om vaksiner her, her, her, her, og her (søk på Reidun Jakobsen). Ellers vil jeg anbefale denne boken. Og ikke gidd å svar meg før du har fordøyd tilgjengelige data som ALDRI vil bli "offentliggjort" gjennom massemedia. Jeg dømmer ingen som tror på dette med vaksiner. Det skulle bare mangle, siden vi har fått det inn med teskje fra vi var født, at vaksiner er knallgo'e greier. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Flott at dere brenner for noe, men dette emne er om vista som ryktene sier skal være tilrettelagt for overvåking. Så om man synes vaksiner er dumt eller har egnet sitt liv på aldrig på bruke Vista\MS (ønsker å fortelle om linux verden) foreslår jeg at dere lager en ny tråd med dette emne eller sender PM til hverandre. Jeg logger meg nemlig på denne tråden for å lese om hva hw.no medlemer mener om emnet. Endret 25. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Peseduden Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det bekymrer ikke meg at NSA har vært med å utvikle deler av operativsystemet. Så langt er det ingenting jeg har lest som tyder på at de skal ha lagt inn en bakdør. Skulle det bevisst finnes en bakdør kan jeg tenke meg positive ting det kan brukes til. Det finnes mange tullinger og jeg velger å tro at de verste finnes blant meg og deg og naboen. Veldig bra om de skulle klare å luke vekk en tulling eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå