wil Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 sitter å lurer på om jeg skal installere slackware 8.0 dette er fordi at maskinen min går så treigt med full installasjon av red hat 8.0 jeg vet at slackware krever mindre. da lurer jeg på, om det går an partisjonere harddiksen uten å lage home, var, usr, og boot partisjonene, men istedet la slackware ordne partisjoneringen selv. dette gikk jo i red hat, men jeg vet også at det går ikke an å sammen ligne slackware og red hat. bare lurer på om dette går an. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Tror du har misforstått litt.. Slack krever ikke mindre enn RH. Det som tar mest ressurser av maskinvaren er X. Med det innstallert krever begge deler akkurat like mye, og det vil gå akkurat like kjapt/treigt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 ok misforstod litt. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Prøv deg på Fluxbox! Det skulle gjøre jobben kjapt nok. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Enig med sistemann her, Slack med Fluxbox er genialt bra!! Sjekk linken her så kan du se hvordan Fluxbox kan se ut http://home.no.net/neonxhl/images/desktop2.jpg Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 20:43, skrev neonX:Enig med sistemann her, Slack med Fluxbox er genialt bra!! Sjekk linken her så kan du se hvordan Fluxbox kan se ut http://home.no.net/neonxhl/images/desktop2.jpg Cool ! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hvor finner man flukebox? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 11:08, skrev maxmhz:Hvor finner man flukebox? Hørt om Google, AllTheWeb, Altavista eller noen andre søkemotorer? Første treff på de viser deg veien til FluxBox (ikke Flukebox) Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det var det jeg gjorde feil, jeg søkte på Flukebox :razz: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 NICE NICE NICE NICE NICE ! er jo som en sci fi film ! :grin:DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå