MaxP2P Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har en annen konto på PC'en som jeg ikke vil sette til administrator. Men nå ser det ut til at hvis man ikke er admin, så kan man ikke åpne filer i Word 2007. Har en bærbar som overfører filer til denne maskinen, for så å printe dem ut. Men jeg får ikke åpnet de filene. (Bærbare har dog ikke 2007, men hvis jeg går på min egen konto, åpner filene helt fint, og jeg får printet dem ut). Har nå sittet her i en stund å prøvd å finne hva det er som styrer Office's rettigheter i denne versjonen, uten stort suksess.. Er det noen som har funnet ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå