Gjest member-97590 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hallo. Begynner å bli litt for lenge siden eg har tatt bilder nå Så drog frem et bilde fra en London-tur eg hadde i Oktober hvis eg ikkje tar helt feil. Redigerte pittelitt, men intet ekstremt. Bildet er tatt med et kompaktkamera. Olympus Mjü 720 sw. Takker for all kritikk:) Bildet ligger forøvrig på min deviantart profil sammen med en del andre bilder. Link Endret 23. januar 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
perottol Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Stilig bilde, du har fått frem mange detaljer som er med på å skape stemning her, treet og lyktestolpen skaper fin ramme, og masse stein som forsterker uttrykket av den gamle brua. Tok med friheten å lage en alternativ versjon (og denne er ekstremt redigert)... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Flott bilde du har tatt,syns det ble litt for mørkt,ellers kunne du ha gjort bilde litt mer spennende,forandere på fargene og litt sånt. Bra jobba Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Stilig bilde, du har fått frem mange detaljer som er med på å skape stemning her, treet og lyktestolpen skaper fin ramme, og masse stein som forsterker uttrykket av den gamle brua. Tok med friheten å lage en alternativ versjon (og denne er ekstremt redigert)... 7781930[/snapback] Flott versjon syns eg. Er forsatt på amatørbasis. Bildet ble forøvrig tatt rett utenfor Tower of London. Takk for kritikken:D Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Pent bilde, men jeg ville kuttet vekk treet til venstre og lykten til høyre. Jeg synes de er to forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Treet kanskje, men ikke lykta! Den setter jo preg på bildet. Gotisk-inspirerte gammal-london ^^ Syntes bildet ble fint! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Takker for alle kommentarer. Selv mener eg at lykta og treet hører med i bildet. Men hver sin smak. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå