Gå til innhold

CUPS print test page

Anbefalte innlegg

Alt med printing fungerer helt fint bortsett fra at selve printingen blir feil. :)

Når jeg ser på testsiden skrevet ut ser det ut som om alt er forstørret for mye slik at det ikke blir plass på arket og at det skal være i landscape, ikke portrait, hvilke muligheter er det for å endre dette samt justere på størrelse/skalering av utskriften (om noen)?

Bruker en Canon Pixma iP4300 på Slackware 11.0.0. med CUPS 1.1.23. Bruker "CANON BJC 4300 - CUPS+Gimp-Print v4.2.7". Har prøvd forskjellige oppløsninger og A4/Letter for å se om det hadde noen effekt, forskjellige oppløsninger gir forskjellig resultat (zoomer inn enda mer ved høyere oppløsning) - men ingenting ser ut slik det skal. Har også prøvd å bruke BJC 3000 og BJC 4400 for å se om det fungerte bedre, men nei.

Noen tips?

Som sagt, printing lokalt og over nettverk fungerer helt ok, men utskriften blir ubrukelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der hørtes utrolig kjent ut. Mener jeg hadde samme problem med en HP 2000C:

https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=133647

Mange bilder der (attachments). Noe som ser kjent ut?

7784623[/snapback]

Det ser ikke slik ut hos meg, men det ser ut til å være samme prinsipp - bildet ser resizet ut, dog hos meg er det mindre gale enn på disse bildene på den URLen der, men likevel ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...