neXon Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Noen som har en manual på hvordan man setter opp en apache web server i linux? helst på norsk Lenke til kommentar
pine Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Ettersom jeg har sammlet opp masse linux linker gjennom månedene med linux, får du en her. Den er desverre på engelsk, men allekomåndoene ligger i grå felt, og hvis du følger dem i rekefølge og skumleser teksten mellom, vil du ha en fullt fungerende webserver på boxen. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvor ble linken av? Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 TLDP er jo et veldig bra sted å starte. Ellers så er ikke apache server det vaskeligste å sette opp. Ellers så er jo apache sine egene dokumentarsider veldig bra... ikke så vanskelig å finne.. Norsk dokumentasjon er nok ikke like lett å finne.. Ptomania Lenke til kommentar
Neo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 lagde en veilledning for det i et skoleprosjekt i våres. Du kan jo se på den: student.iu.hio.no/~s104075/apache.doc Fremgangsmåten er beregnet for Debian, men det er lite forskjeller fra andre OS'er. Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 debian ruler jo da:) bare å kjøre at-get install apache Klart en må jo kunne litt for¨å kofigurere systemet skikkelig da men:) Ptomania Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Lol hvor ble linken av. Lurer på litt jeg og http://www.geocities.com/honey_jal/ her er den igjen Lenke til kommentar
neXon Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 I nettverket (10.0.0.2) fungeren den fint men over internett (213.184.216.10) får jeg bare etterspørsel etter brukernavn og passord, root passorden fungere ikke heller. Hvordan får jeg fikset dette? Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hva fungerer som router her ? Etter ipn til serveren din så har du vel routeren internt i nettverket. Altså bak den maskina som routerICS. Du må enten kjøre portforwarder om maskina som er kobla direkte til nettet er windows, eller bruke iptables å forwarde port 21 på 10.0.0.2 ipn. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 hmm, og hvordan gjør jeg det? har nettop innstalert linux, så jeg er ganske blank Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvilken distrubusjon kjører du? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 skolelinux pr31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå