poffer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 I forrige versjon var det mulig å lagre bilder ved å føre markøren over bildet og da fikk man opp et "valg" i høyre hjørne av bildet om man ville skrive det ut, lagre osv. Får ikke dette fram i IE 7....? er det bare mulig å nå utføre overnevnte handlinger ved å høyreklikke på musa? XP home Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Høyreklikk på det aktuelle bildet, velg så "save picture as", evt "lagre bilde som", hvis du har norsk versjon. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Takk for svar. Vet om den muligheten og spørsmålet var om dette er eneste måten å gjøre det på i IE 7? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Oi, blingset litt der ja. Såvidt jeg vet er det ikke det nei. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Overskrift er så generell at jeg hiver meg med i denne tråden. Spørsmål 1; Har engelsk, hvordan bytte til norsk, om den er kommet vell og merke... Spørsmål 2: Finnes det IE6 skin for IE7? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Overskrift er så generell at jeg hiver meg med i denne tråden. Spørsmål 1; Har engelsk, hvordan bytte til norsk, om den er kommet vell og merke... Spørsmål 2: Finnes det IE6 skin for IE7? 7782427[/snapback] Svar på spm 1: Bytt til Firefox, det er en mye mer praktisk og raskere nettleser. Svar på spm 2: Bytt til Firefox, det er en mye mer praktisk og raskere nettleser. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde du ikke vært pingvindreper hadde du fått mer hjelp. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmm, takker for svaret på begge spørsmålene, masse hjelp der.. Og du skal vite; "I only kill penguins for fun" Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmm, takker for svaret på begge spørsmålene, masse hjelp der.. Og du skal vite; "I only kill penguins for fun" 7782531[/snapback] Åja, det var ONLY for fun... Da så. Svar til spm 2. Tror forresten ikke det finnes skins med ie6-look. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det pussige med norsk IE7 er at den ikke vil la seg installere på norsk XP Media Center Edition. Ikke at det gjør så mye, men jeg måtte ta til takke med engelsk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå