magnemoe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har store problemer med et å instalere windows xp og 2000 server på et gigabyte GA-965P-S3 hovedkort. Maskinen leser ikke cd plater og install kræsjer etter under 10 sek. cd spilleren og kablen er testet på annen pc. har også testet plater ved å kopiere dem til hd på annen pc. Har kun cd-rom som IDE enhet på den ene IDE kontrolleren har prøvd å jumpe den som master og cable select. Kjører to sata hardisker i raid 1 på denne. Skal ha en harddisk til for backup / ekstra data men den er ikke koblet til. Det er ikke den F6 for driverdisk som er problemet. Install stopper uansett. Noen tips her. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg vet ikke annet: Er alle kablene skikkelig i? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg vet ikke annet: Er alle kablene skikkelig i? 7781417[/snapback] Jup de er i og det er som sagt testet på annen pc. Kan det være noe med at den får resurskonfilikt her? to sata kontrollere og ide kontroller. Jeg disablet audio siden dette er en server. Magne Moe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå