Lakus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vel, lykke til hvertfall. Og hold oss oppdatert om hvordan det går da. Jepp, det må du gjøre. Spesielt hvordan kundeservicen oppfører seg!! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hva tror dere om å sende et brev til sjefen på Elkjøp OG Forbrukerombudet, hvor jeg forklarer hele greia, med fint språk og henvisning til diverse lovparagrafer? Et par dager senere ringer jeg Elkjøpsjef og hører hva hans mening om hele greia er, om ikke han tar kontakt først. Det må da være en stor fordel å gjøre dette skriftlig? "Man skal alltid ha papirene i orden, som far alltid sier". Jeg tror uansett at jeg får frem problemet mitt enklere på denne måten, enn å prøve å forklare både Elkjøpsjef og evt. folka hos forbrukerombudet om teknologier i tv-en og alt det der. Endret 24. januar 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Med papirene i orden vil det nok bli enklere for deg ja. Fram til du, som "intetanende kjøper" blar opp papirer og kunnskap vil sannsynligvis butikken behandle deg som ikke noe annet enn en "intetanende kjøper" Når du da viser litt kunnskap osv så vil du med en gang få en mer særiøs dialog med dem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 "Man skal alltid ha papirene i orden, som far alltid sier". tror ikke din far tar mye feil her. spesielt når det gjelder reklamasjon er det viktig å holde seg sakelig. når du gjør det skriftlig har du noe å vise tilbake til hvis saken ikke løser seg. Du kan eventuelt sende brevet til Elkjøp rekomandert slik at du kan bevise at brevet er sendt og mottat av brukeren. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 bare jeg som undres hvorfor noen her henviser til forbrukerombudet i denne saken? Den avdelingen er praktisk talt ikke interessant i denne saken. Mye fordi de har ansvar for andre områder. Men; husk å ta med at servicetid nå har oversteget 2 måneder, hvilket er urimelig tid, samt at du krever erstatning for dekningskjøp (ny tv), samt at du nevner at du ikke fikk lånegjenstand osv. Dette er viktige elementer som påvirker saken din, faktisk i en positiv rettning for din del vil jeg mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå