ViVentis Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Heisann. Jeg har lenge slitt med synkroniseringen mellom pc og pda. Får liksom ingenting til å funke. Jeg vil helst at alle filer fra pda skal kopieres over til pcen, samt kalender og kontakter. Men nå nettopp prøvde jeg igjen, men det eneste som skjedde var at jeg mistet alle bildene og alle videoene jeg hadde på pdaen. Finner dem verken på pc eller pda. Rett og slett slettet. Finnes det noe program jeg kan bruke for å prøve å finne tilbake filene Brukte Activesync under synkronisering. På forhånd stoooor takk! Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Når du installerte Activesync, forhåpentligvis versjon 4.2, da fikk du antageligvis opp en meldingsboks der du kunne velge mellom: Å kombinere info på PC med info på PDA, Erstatte info på PDA med info på Desktop PC eller omvendt. Kan hende du ikke har valgt den 1ste - å kombinere.. Heisann. Jeg har lenge slitt med synkroniseringen mellom pc og pda. Får liksom ingenting til å funke. Jeg vil helst at alle filer fra pda skal kopieres over til pcen, samt kalender og kontakter. Men nå nettopp prøvde jeg igjen, men det eneste som skjedde var at jeg mistet alle bildene og alle videoene jeg hadde på pdaen. Finner dem verken på pc eller pda. Rett og slett slettet. Finnes det noe program jeg kan bruke for å prøve å finne tilbake filene Brukte Activesync under synkronisering. På forhånd stoooor takk! 7781115[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå