S.M. Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg bestillte en trådløs ruter på nett, men avbestillte den rett etterpå da jeg så at de ikke hadde den inne på lager før om flere uker.. Jeg avbestillte den men på ordren står det fremdeles frakt + gebyrer til over 200 kr. Jeg valgte postoppkrav, så jeg lurte på om jeg får noe regning på dette.? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis den har blitt sendt ut fra butikkens lokaler/lager så blir det nok frakt ja ... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Spørs på at butikken bare har litt etterslep i systemet. Fraktkostnader skal ikke legges til fysisk før varen er plukket, pakket og sendes. Det vi ser på webbutikkene er da estimatet på hvor mye frakten vil bli sånn at vi vet det. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det har de nok ikke.. Merkelig at på "mine bestillinger" står frakta enda.. Kansje bare en glipp i nettsida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå