Gå til innhold

Europa Ps3 Lanseringen, 23 mars bekreftet.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
In the newest newsletter of the dutch gamestore Nedgame, there is told that Sony will only deliver pre-orders to the stores in Europe. So no campings in front of the nearest gamestore, only the lucky guys with a pre-order will get their hands on the PS3.

"We have recently heard from Sony that they'll only deliver pre-orders to stores. There will be NO further sale in the stores. It is already sure that the demand will be higher than the supply."

Om det er Sony som har utalt det der utstråler de igjen en ganske fin arroganse.

Og om det stemmer tror jeg det kan bli problematisk å få tak i PS3 enkelte plasser, hvor folk ikke har forhåndsbestilt maskin og heller håper at de kan gå inn og kjøpe en.

Lenke til kommentar

ok, så det kommer kun 60 gb versjon til Norge og resten av Europa ? Var en som sa hvis elkjøp selger den til 4000 så kjøper han den her, hvis det skjer IM IN !

Når jeg tenker meg om så har jeg fortsatt plassen min hos gamezone, om ikke det er først i køen så er det hvertfall topp 10 lista.. Mange som flykta når den ble utsatt 6 måneder ja :) Men der koster den 5500 det er no no..

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Den koster rundt 5500,- hos alle nettbutikker =)

Prisen er litt høy, men nå har jeg venta så drøyyt lenge at jeg driter ganske bra i om den koster 4500,- eller 5500,-. Det skjer ikke at jeg gidder å vente enda lenger, hvis jeg kun kan spare en 500lapp eller no ^^.

Og hva var det med at de hadde bundla en film (?) til 60gb versjonen til USA? da BØR de gjøre det samme med 60gb i Europa med James Bond. Har ikke denne forresten release et par dager før/etter PS3-lanseringen? så det kan jo faktisk stemme..

Det at SONY ikke shipper ut til andre enn som har lagt seg på lister, kan ikke være noe annet enn Bullshit - håper vi =)

Fikk regga meg på sånn Playstation-konto forresten, så takk til trådstarter ;)

Lenke til kommentar
Downloadable Content

In addition to games on disc, an exciting range of fully-featured downloadable games will debut on the PlayStation Network. These will include gaming icons such as:

Tekken: Dark Resurrection

Gran Turismo HD Concept (in 1080p)

Go! Sudoku

Go! Puzzle

Blast Factor

flOw

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...