boundishh Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 lurer på om sony inkluderer en demo disk jeg sånn som jeg fikk med ps2'en min Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Følger med film, som blir koblet opp med medfølgende kompositt kabel på sin HD tv, blir lekkert bilde Endret 23. januar 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Hehe sant nok. Men men, folk får springe ut å kjøpe seg component eller hdmi kabel. Jeg har de gamle ps2 component kabelen, så de får duge en stund til. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 der har vi problemet mitt jeg kan ikke hoste opp 30.000+ for en bravia full 1080p tv for øyeblikket derfor håper jeg at det holder med crt og euro-av scart kabel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er dette hold i dette i folkens? http://www.news4gamers.com/ps3/News-20624.aspx Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Høres veldig rart ut. Det ville jo bety at alle butikker som ikke tar preorders får 0 konsoller. Trur nok ikke det kan stemme. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jøss, hvor mange ganger går det an å skyte seg selv i foten før man merker at det gjør vondt?! Håper inderlig dette ikke skjer, da det hadde vært tragisk for både fans og konsollens lansering. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 *bare å vente på avkreftelse på ennå et dårlig rykte* Tror nå jeg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 In the newest newsletter of the dutch gamestore Nedgame, there is told that Sony will only deliver pre-orders to the stores in Europe. So no campings in front of the nearest gamestore, only the lucky guys with a pre-order will get their hands on the PS3. "We have recently heard from Sony that they'll only deliver pre-orders to stores. There will be NO further sale in the stores. It is already sure that the demand will be higher than the supply." Om det er Sony som har utalt det der utstråler de igjen en ganske fin arroganse. Og om det stemmer tror jeg det kan bli problematisk å få tak i PS3 enkelte plasser, hvor folk ikke har forhåndsbestilt maskin og heller håper at de kan gå inn og kjøpe en. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Om det noen gang vil oppstå voldsepisoder i nærheten av postkontorer her til lands i større grad, blir evt. 23 Mars dagen det skjer Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå tar jo ikke kjeder som elkjøp og lefdal forhåndsbestillinger, og å tro at disse store el-kjedene ikke skal få lov til å selge PS3 på launchdato er nærmest utenkelig. Jeg håper og tror at dette er feilinformasjon. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 GT HD ser fantastisk ut. MS må få ut fingeren og gi oss noen skikkelige bilspill 7781058[/snapback] Forza Motorsport 2 er på vei, og PGR4 er antagelig under utvikling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 De to øvrige titlene her får det til å rykke i kompasset mitt for å si det sånn. No som eg har ratt og pedaler og 50" HDTV i hus ryker det mest sansynlig ekstra mye toalettpapir rundt lanseringen ja. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) ok, så det kommer kun 60 gb versjon til Norge og resten av Europa ? Var en som sa hvis elkjøp selger den til 4000 så kjøper han den her, hvis det skjer IM IN ! Når jeg tenker meg om så har jeg fortsatt plassen min hos gamezone, om ikke det er først i køen så er det hvertfall topp 10 lista.. Mange som flykta når den ble utsatt 6 måneder ja Men der koster den 5500 det er no no.. Endret 24. januar 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Den koster rundt 5500,- hos alle nettbutikker =) Prisen er litt høy, men nå har jeg venta så drøyyt lenge at jeg driter ganske bra i om den koster 4500,- eller 5500,-. Det skjer ikke at jeg gidder å vente enda lenger, hvis jeg kun kan spare en 500lapp eller no ^^. Og hva var det med at de hadde bundla en film (?) til 60gb versjonen til USA? da BØR de gjøre det samme med 60gb i Europa med James Bond. Har ikke denne forresten release et par dager før/etter PS3-lanseringen? så det kan jo faktisk stemme.. Det at SONY ikke shipper ut til andre enn som har lagt seg på lister, kan ikke være noe annet enn Bullshit - håper vi =) Fikk regga meg på sånn Playstation-konto forresten, så takk til trådstarter Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ingenting å takke for La inn en oppdatering i den første tråden. Det ser ut som om launch infoen blir lansert rundt midnatt i dag. Norsk tid? vet ikke. Sikkert GMT, så for norge blir det klokken ett? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) PS3-lanseringsdetaljer i kveld ved midnatt. Litt usikker på om de mener norsk eller engelsk tid: kilde De siste ryktene sier 23.mars og samme pris som før (€599). EDIT: Ah, litt sen... Endret 24. januar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 http://news.spong.com/article/11593 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Da tippa jeg helt riktig, jeg og en kompis har hatt et veddemål. Sucker! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Downloadable ContentIn addition to games on disc, an exciting range of fully-featured downloadable games will debut on the PlayStation Network. These will include gaming icons such as: Tekken: Dark Resurrection Gran Turismo HD Concept (in 1080p) Go! Sudoku Go! Puzzle Blast Factor flOw :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå