TSP Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei. Kom over denne siden og jeg syns det jeg leser er overbevisende og nå er jeg litt skjelven... http://www.the-end.com/ To bøker der som kan lastes ned gratis. Tror dere på dette>? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmm, ser spennende ut. er det virkelig gratis å bestille den boken? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Prøvde å bestille jeg. Får den om 2-3 uker stod det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det er gratis, du kan faktisk laste den ned i pdf- format gratis og som du kan se http://www.the-end.com/2008GodsFinalWitnes...nal_Witness.pdf http://www.the-end.com/prophesied_end_time...ld_weinland.pdf Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvor mange slike dommedagsprofeter finnes det ikke .. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 I følge kristenblogg.no så er endetiden og Jesus tilbakekomst like om hjørnet! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) For å komme med noen utdrag fra boken: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor This is not easy to write; it will not be easy to read. You maynot read past the first few pages before you decide that this is too outrageous to continue. Nevertheless, it is all true! And you owe it to yourself and those you love to fully consider what is written here. In December of 2004, a great tsunami, originating in theIndian Ocean, struck several countries with massive destruction and a death toll that has been estimated at well over 225,000. The UN estimated the number of people displaced by the tsunami to be five million. This tsunami, caused by an earthquake, is the second strongest in recorded history. It has been followed by an escalation in the number and magnitude of earthquakes worldwide. This final stage is referred to as the greattribulation which is prophesied to last for a final three and onehalf years. It will begin with one-third of the United States being destroyed—followed by World War III. Dette er spesielt interessant: It is now with boldness, confidence and great clarity that I give toyou what God has given me. I am to announce, through God’s direct revelation, that I am one of those two witnesses. The other witness will be revealed to the world during the time of the great tribulation—within the final three and one-half years of man’s era. During that period of time, we will, together, completely fulfill all that God has given us to witness to this whole earth. Then, at the end, we will die in the streets of Jerusalem; and finally, exactly three and one-half days later, we will be resurrected (Revelation 11). The world will see this resurrection via television. At this same time Jesus Christ will appear in the heavens above the earth as He is returning to take the reigns of man’s government on earth. All this will be explained more fully later in this book. Endret 23. januar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
andir Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tror dere på dette? 7780948[/snapback] Kort sagt; nei. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Dette oser det BS av i lang vei, sånne selvhevdende tullinger som tror de veit alt har man sett nok av. Hvorfor skal liksom kristendommen ha svaret på alt? Hva med hinduismen, eller andre religioner som oppstod lenge før tanken om at kun èn Gud opstod? Å si at det har startet med tsunamien er vel kansje det mest uoriginale og fantasiløse jeg har hørt noensinne... Det mest irriterende er vel måten han skriver på og måten presenterer seg selv. Hvis han i det minste skal få en viss troverdighet kan han ikke bare brase ut om at han vet alt og kan forutse alt. "God made him a prophet in 1997" JAHA? fortell mer davel, i stedet for å komme med den den ene idiotiske hevdelsen etter den andre. Det som er hakket mer tragisk er vel folk som tror blindt på slike mennesker. Endret 23. januar 2007 av Stavmikser Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg plasserer dette på linje med spådommene om at jorden kom til å krasje i 2000. Lykke til folkens. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan si mye om denne personen, men en ting er skremmende, og det er Bibelen. Den har noen veldig treffende spådommer. Et knipe: - Israel ska gjennopstå i endetiden (Ble i 1947 som et resultat av 2 verdenskrig) - Folk skal bli identidert med en "chip" i hånden eller pannen ( , Fra gårsdagens PCworld)- Naturkatastrofer skal bli mye verre (tsunamiulykken, jordskjelvet i Pakistan, New Orleans katastorfen osv) Vet ikke helt hva jeg skal tro, men skremmende er det. Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan si mye om denne personen, men en ting er skremmende, og det er Bibelen. Den har noen veldig treffende spådommer. Et knipe: - Israel ska gjennopstå i endetiden (Ble i 1947 som et resultat av 2 verdenskrig) - Folk skal bli identidert med en "chip" i hånden eller pannen ( , Fra gårsdagens PCworld)- Naturkatastrofer skal bli mye verre (tsunamiulykken, jordskjelvet i Pakistan, New Orleans katastorfen osv) Vet ikke helt hva jeg skal tro, men skremmende er det. 7783277[/snapback] Alle kan "spå" det. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan si mye om denne personen, men en ting er skremmende, og det er Bibelen. Den har noen veldig treffende spådommer. Et knipe: - Israel ska gjennopstå i endetiden (Ble i 1947 som et resultat av 2 verdenskrig) - Folk skal bli identidert med en "chip" i hånden eller pannen ( , Fra gårsdagens PCworld)- Naturkatastrofer skal bli mye verre (tsunamiulykken, jordskjelvet i Pakistan, New Orleans katastorfen osv) Vet ikke helt hva jeg skal tro, men skremmende er det. 7783277[/snapback] Det blir som å spå at når kina har fått sin første mann i rommet og det har vert en enrom storm i europa som dreper mange. Og en tsunami i asia. Da går jorden under. Hey jeg er blir en profet... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har lastet ned den ene boken. Skal først lese den før jeg sier bare bullshit. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 "This tsunami, caused by an earthquake, is the second strongest in recorded history" Ifølge det jeg kan finne ut er det kun den 4. største på 100 år. Ellers ser jeg liten grunn til å tro på enda en dommedagsprofeti basert på spekulasjon og vås. AtW Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Begynte på den ene boken. Kjedelig. Dessuten stod det at det var ingen ting man kunne gjøre, og alt ville bli veldig tydelig veldig snart. Så jeg dropper boka og "venter på filmen". Endret 23. januar 2007 av JBlack Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det eneste bra med disse evindelige spådommene om at jorden skal gå under om x antall dager/år, er at når tiden kommer og det (selvfølgelig) ikke skjer, begynner enkelte å skjønne at man må være litt kritisk til det man hører. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan si mye om denne personen, men en ting er skremmende, og det er Bibelen. Den har noen veldig treffende spådommer. Et knipe: - Israel ska gjennopstå i endetiden (Ble i 1947 som et resultat av 2 verdenskrig) - Folk skal bli identidert med en "chip" i hånden eller pannen ( , Fra gårsdagens PCworld)- Naturkatastrofer skal bli mye verre (tsunamiulykken, jordskjelvet i Pakistan, New Orleans katastorfen osv) Vet ikke helt hva jeg skal tro, men skremmende er det. 7783277[/snapback] Det blir som å spå at når kina har fått sin første mann i rommet og det har vert en enrom storm i europa som dreper mange. Og en tsunami i asia. Da går jorden under. Hey jeg er blir en profet... 7783430[/snapback] Naaai, blir ikke helt det samme siden dette tross alt er skrevet for noen år siden. Men heey, time will tell. Er vi i endetiden vil de fleste av oss unge oppleve den, eller i motsatt tilfelle, ikke oppleve den. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan si mye om denne personen, men en ting er skremmende, og det er Bibelen. Den har noen veldig treffende spådommer. Et knipe: - Israel ska gjennopstå i endetiden (Ble i 1947 som et resultat av 2 verdenskrig) - Folk skal bli identidert med en "chip" i hånden eller pannen ( , Fra gårsdagens PCworld)- Naturkatastrofer skal bli mye verre (tsunamiulykken, jordskjelvet i Pakistan, New Orleans katastorfen osv) Vet ikke helt hva jeg skal tro, men skremmende er det. 7783277[/snapback] Bibelen finnes online i mange utgaver.Jeg vil gjerne se bibelhenvisninger til disse "spådommene". Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ...Ellers ser jeg liten grunn til å tro på enda en dommedagsprofeti basert på spekulasjon og vås. 7783506[/snapback] Så sant så sant. Det forundrer meg at disse bøkene faktisk selger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå