IcedInsanity Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Nei..purken sa han ikke visste hva boten kom til å komme på..det var lixom ikke så mange sånne saker der ute sa han..så eg vet ikke eg..venter på brev i mailboxen ja..hihi Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hmm, ikke for å være stygg eller no, men intelligensnivået her.... Ok, regner med du har sagt til ex`n at du var inne på e-posten, deretter anmeldte hun deg. Det morsomme her er vel at du har innrømmet forholdet i tillegg. ALDRI gi politiet noe gratis, ihvertfall ikke her i Norge, der dem kun prioriterer trafikksyndere, narko og til nød et mord i ny og ne. Alt du bør si er; "Du vet ingenting om forholdet!" og om politiet har beviser så krever du å få ha advokatbistand.. Vi har fri rettshjelp i Norge. ********* Jeg glemte å tilføre en ********* *********** Endret 4. februar 2007 av Battone Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kor dum kan onkelen din bli? Dette her kan bli løst lett, trenge ikkje å ammelde noe fordi han/ho så eposten din Vet at det er akkurat som å åpne brev, men ho er da eksen din og kan det kan skje i forholde? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tror ikke du akkurat beviste noe annet enn ditt eget intelligensnivå med den posten Battone. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ok Thorsen... Du må nok utdype den påstanden litt mer. Vil du si at noe av det jeg sier er direkte feil, kanskje litt overdrevet noe av det, men feil?! Og jeg snakket egentlig ikke om intelligensnivået på personen, men intelligensnivået på handlingen.. Er for dårlig at du ikke kan begrunne din påstand, dermed kan jeg heller ikke forsvare min posisjon.. Jeje, du er berettiget å ha en mening, men ha en mening om sak, ev. om du vil angripe min intelligens, så gjør det på en måte som sier at jeg har med en mer intelligent person å gjøre.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ah kom igjen Battone, å oppfordre folk til å gjøre saken vanskeligere både for politiet og de innvolverte, kan man vel ikke akkurat betegne som et "klokt" valg. Joda du kan komme unna med det du har gjort, men å gjøre det fordi du mener politiet feilprioriterer vil ikke akkurat bedre politiets mulighet til å løse "uviktige saker". Det er jo ikke rart politiet henglegger slike saker som aldri før når folk setter seg så absolutt på bakbeina. Samtidig vet du aldri, du kan treffe en jævel hos politiet som bestemmer seg for "å ta deg" selv om du setter deg absolutt på bakbeina, og i en datakriminalitetsak som denne kan politiet beslaglegge pc for bevisgjennomgang. Og ja da har du jo mer eller mindre lagt egget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Oioi..jaja..tenkte nå at det beste var å Come clean eg da..fikk brev i postkassa idag..og der sto det..."TROMMEVIRVEL"....at saken går i konfliktrådet...woho..da får eg møte eksen igjen..weeeee :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fordelen med at det går til konfliktrådet er vel at du slipper å få en liten fillesak som dett på rullebladet da... Må gå ann å tåle å se henne for å slippe det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Jada..skal nok gå bra det... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jess...fikk brev frå rådet igjen idag..og de sto det følgende..sitat..erhm"Konfliktrådet avslutter nå saken mellom*Mitt navn* og *Hennes navn*da sistnevnte IKKE samtykker til megling i konfliktråd.Det vil bli gitt beskjed til henviser om dette" My god..e det hu eller eg som er dum nå..ka vil hu egentli ha utav dette? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For en sånn liten fillesak vil jeg si det er hun som er dum. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Her har du fått en del elendige råd ... I en slik situasjon som du er i plikter en verken å forklare seg eller å si sannheten. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Poenget er at dette er en "ikke-sak".. Eneste grunnen til at den har gått så langt som den nå har gått er fordi en eller annen luring har mer eller mindre innrømmet forholdet. Hele saken ville vært død etter 1. avhør, politiet har som sagt ikke ressurser.. Men du vil jo absolutt inn i strafferegisteret for en hver pris så noen råd er ingen vits å gi i denne saken.. Jeg tipper du kommer til å få en betinget dom på 14-20 dager og 5k i bot. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Poenget er at dette er en "ikke-sak".. Eneste grunnen til at den har gått så langt som den nå har gått er fordi en eller annen luring har mer eller mindre innrømmet forholdet. Hele saken ville vært død etter 1. avhør, politiet har som sagt ikke ressurser.. Men du vil jo absolutt inn i strafferegisteret for en hver pris så noen råd er ingen vits å gi i denne saken.. Jeg tipper du kommer til å få en betinget dom på 14-20 dager og 5k i bot. 8067830[/snapback] Hehe, jeg synes du er vel streng her ... Men du har selvsagt rett. I Norge har man rett til å lyve til politiet i situasjoner som denne, og i noen sammenhenger kan det være svært lurt å benytte seg av den retten. Men først og fremst bør man ikke, ikke under noen omstendigheter søke juridisk bistand på dette forumet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sånn går det når du gir politiet noe gratis.. Det skulle du ikke ha gjort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Poenget er at dette er en "ikke-sak".. Eneste grunnen til at den har gått så langt som den nå har gått er fordi en eller annen luring har mer eller mindre innrømmet forholdet. Hele saken ville vært død etter 1. avhør, politiet har som sagt ikke ressurser.. Men du vil jo absolutt inn i strafferegisteret for en hver pris så noen råd er ingen vits å gi i denne saken.. Jeg tipper du kommer til å få en betinget dom på 14-20 dager og 5k i bot. 8067830[/snapback] ehm...14til20 dager...det var da voldsomt..du tror ikke at eg heller får en bot istedet for begge deler da..jo det gjør eg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nope.. De aller fleste med lave dommer får bot i tillegg.. Skal huske på at staten skal ha sitt.. Kan jo hende du er heldig, men tviler på at du er av den "heldige" typen. Du kan jo alltids diskutere straffen litt med dommeren, som regel er han villig til å gå ned litt på straffen om den virker uforholdsmessig i forhold til din livssituasjon. Standard er ihvertfall å gi bot i tillegg til straff.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Herrejesus...e det mulig...og bare fordi at hu ikke ville møte i no konfliktråd så må EG lide igjen bare for at hu e den største pysa på jord??!...dette e skikkeli teit... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er du heldig så gidder ikke politiet gjøre så mye med saken. Kan hende den blir henlagt pga. manglende ressurser Det har skjedd før. Spesielt når de har prøvd å sende det til konfliktrådet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå