Empire of the Sub Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hei! jeg skal ned og besøke pappa i thailand fra perioden 17. Februar t.o.m Avreise 3. Mars. jeg har vært på supersaver og div. søkemotorer for flyreiser, men det billigste jeg finner er på 8.000,- tur-retur. Finnes det ikke billigere priser ? Men isåfall, da trenger jeg hjelp med å finne dem.. Og det haster... Oslo / Bangkok eller Oslo / Singapore, mulig Singapore blir billigere, turen fra Singapore -> Bangkok koster nærmest ingenting. Takk -Jhj Endret 23. januar 2007 av jhj Lenke til kommentar
sunt Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei! jeg skal ned og besøke pappa i thailand fra perioden 17. Februar t.o.m Avreise 3. Mars. jeg har vært på supersaver og div. søkemotorer for flyreiser, men det billigste jeg finner er på 8.000,- tur-retur. Finnes det ikke billigere priser ? Men isåfall, da trenger jeg hjelp med å finne dem.. Og det haster... Oslo / Bangkok eller Oslo / Singapore, mulig Singapore blir billigere, turen fra Singapore -> Bangkok koster nærmest ingenting. Takk -Jhj 7780761[/snapback] Er ikke enkelt å finne noe rimeligere på denne tiden, er vel midt i vinterferien det vel? Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Sjekk Aeroflot om de har ledige billetter (finn noen lokale reisebyråer), og unngå å reis på en lørdag! Da ber du om dyre billetter :-). Aeroflot er ofte det billigste alternativet du får til Thailand. Ofte under 6000kr. Flyr selv til Thailand den 8. februar med SN Brussels Airways og Etihad Airways (Oslo-Brussel-Abu Dhabi-Bangkok),betaler 5950,- tur / retur og blir borte i 20 dager. Men jeg bestilte i september mnd da. Du er ihvertfall lovlig seint ute og skal slite med å finne billige billetter, desverre Endret 28. januar 2007 av Ligaya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå