Gå til innhold

Script ønskes (ikke nødvendigvis gratis..)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt et script som tilbakestiller en mysql-database f.eks en gang i døgnet.

(Det er vel da sikkert snakk om å bare få kjørt inn en fil med "drop table"??)

Desverre har jeg hverken tid eller kunnskap til dette selv, så dersom noen kunne laget, eller evnt. vet av et slikt script, hadde jeg blitt veldig glad :)

Det må kunne kjøres som en crontab hos Netbox (er usikker på hvilke språk som kan kjøres der, men de fleste "kurante språk" burde vel gå greit?)

Dette trenger ikke på død og liv å være gratis, men jeg har ikke mulighet til å betale veldig mye for det. -det er vel heller ikke den helt store jobben?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mysql -ubrukernavn -ppassord -Ddatabase -e 'DELETE FROM table'

7781708[/snapback]

Takker :)

Men hva skal det lagres som? (Slik jeg har forstått det, må jeg velge hvilken fil som skal kjøres som cron..)

EDIT:

Når jeg tenker meg om, så er kanskje ikke dette egentlig det jeg hadde sett for meg :blush:

Dårlig formulert i første post..

Det jeg egentlig skulle ha gjort, er vel å kjørt en restore fra en sql-fil, da det er masse informasjon i databasen jeg må ha.

(Planen var å sette opp en demoside hvor hvem som helst kan logge inn å gjøre hva de vil, og se resultatene av det, men så slette det som blir lagt inn av besøkende en gang i døgnet..)

Endret av wanvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...