Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oralsex; ikke godt i det hele tatt ?!


Gjest gutt_18_Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette?

7784733[/snapback]

Aaaah, takk for den a! Jeg veit det kommer til å sitte i bakhodet neste gang jeg er i aksjon... :thumbdown:

7788071[/snapback]

 

Jeg kan aldri tenkte meg at fittesaft har noe som helst med urin å gjøre. De som har lurt deg til å tro dette aner ikke hvordan en vagina ser ut;) Trøst deg med at urinåpningen ikke er den samme som du putter tissen din inn i. Saftene kommer fra den andre åpningen og er ment å smøre sjeden før og under samleie.

 

Nå skal det også sies at det kan godt befinne seg svette og urin der, men hvis man vasker seg så er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ren svette og urin er uansett ikke så ille luktene eller ekkelt. Det blir derimot ekkelt etter en stund når bakteriene får begynne å kose seg. Bare tenk at det er jordbærsaft eller noe så går det vel bra :D

Lenke til kommentar
Ren svette og urin er uansett ikke så ille luktene eller ekkelt. Det blir derimot ekkelt etter en stund når bakteriene får begynne å kose seg. Bare tenk at det er jordbærsaft eller noe så går det vel bra :D

7790133[/snapback]

Du skal ikke drikke det da :p

 

Kommer an på person til person. Ikke alle som smaker stram olgafitte.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette?

7784733[/snapback]

Aaaah, takk for den a! Jeg veit det kommer til å sitte i bakhodet neste gang jeg er i aksjon... :thumbdown:

7788071[/snapback]

Haha, samme her, enten det stemmer eller ikke!

 

Men uansett. Jeg kan ikke si jeg synes fitte smaker spesielt godt, men det smaker jo ikke vondt heller. Synes det smaker noe i nærheten av hva godt brukte stål-gitarstrenger lukter egentlig og det forbinder jeg jo med noe bra. Så nei, det smaker ikke vondt. Men det at gutter sier "nam, taste like suger" er bullshit, for det er ikke noe godterier vi snakker om.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette?

7784733[/snapback]

Da tror jeg du har blitt grundig lurt hvis noen har servert deg den faktaopplysningen. Vaginal sekret er da noe som blir dannet i kjønnsorganet for å gi smøring for penis. Det er langt fra "rester" som ligger igjen, for å si det på den måten.

 

Videre til trådstarter..

Som allerede nevnt, så kan det hende at jenta har eventuelt vasket seg dårlig den dagen eller har noen form for infeksjon, betennelse.. whatever.

 

Uansett, det er langt fra alle som føler seg tilfreds med smak/lukt av kjønnsorganet. Dette gjelder både gutter og jenter. Men, kan forøvrig nevne det at er man godt vasket og frisk, så smaker/lukter det langt fra vondt. Syntes personlig at det er forferdelig opphissende ;) Men tror du skal roe litt ned med å begynne å stille spørsmål til jentas kjønnsorgan. Beste tipset jeg kan gi deg er heller å holde deg til god gammal dags sex, og heller prøvesmake på nytt igjen om feks en 2 ukers tid. Så finner du fort ut om det kanskje var et engangstilfelle. :)

 

Lykke til. Oralsex er best. :thumbup:

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette?

7784733[/snapback]

Da tror jeg du har blitt grundig lurt hvis noen har servert deg den faktaopplysningen. Vaginal sekret er da noe som blir dannet i kjønnsorganet for å gi smøring for penis. Det er langt fra "rester" som ligger igjen, for å si det på den måten.

 

Videre til trådstarter..

Som allerede nevnt, så kan det hende at jenta har eventuelt vasket seg dårlig den dagen eller har noen form for infeksjon, betennelse.. whatever.

 

Uansett, det er langt fra alle som føler seg tilfreds med smak/lukt av kjønnsorganet. Dette gjelder både gutter og jenter. Men, kan forøvrig nevne det at er man godt vasket og frisk, så smaker/lukter det langt fra vondt. Syntes personlig at det er forferdelig opphissende ;) Men tror du skal roe litt ned med å begynne å stille spørsmål til jentas kjønnsorgan. Beste tipset jeg kan gi deg er heller å holde deg til god gammal dags sex, og heller prøvesmake på nytt igjen om feks en 2 ukers tid. Så finner du fort ut om det kanskje var et engangstilfelle. :)

 

Lykke til. Oralsex er best. :thumbup:

7817417[/snapback]

 

Jeg er ingen ekspert på dette området. Men da en gutt i klassa mi på ungdomsskolen, spurte rett ut "Hva er fittesaft?", svarte naturfaglæreren vår at store deler av saften som utvinnes i vagina - er svette

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...