Gjest gutt_18_Oslo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei!! Jeg er en på 18 år fra Oslo øst. Jeg er impulsiv, og liker hjemmekvelder så vel som festkvelder. Nyter alkohol i godt selskap. Jeg er ikke særlig glad i lange turer på stranden i måneskinn, men kan gjerne dra på stranda på sommeren for å sole meg. Jeg er glad i god mat, men holder vekten nede, liker å reise, men kan iblandt være litt beskjeden av meg. Er også intresert i fotball og språk, og håper å få en fast jobb innenfor språk en gang. Jeg er nylig ikke-jomfru. Smaker fitte alltid vondt? Jeg var så heldig (?) å få utøve oralsex på et kvinnelig kjønn for litt siden. Dette var min første oralsex opplevelse. Jeg har hørt folk sier "namnam fitte er godt" og sånn, men det var jo alldeles ikke det!! Det luktet vondt og smakte heller ikke videre godt. Faktisk så utrivelig at jeg heller avsluttet ganske raskt og gikk over til god gammel normalsex. Nå har jeg hørt at lukt og smak forbedrer seg litt med årene, og at en 30 åring for eksempel smaker bedre enn en 18-åring. Er dette tilfelle? Og er det bare mine smaksløker, eventuelt den aktuelle jenta som faktisk smakte vondt, eller kan jeg vente meg samme smak med neste jente...? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva om jenta er syk nedentil (infeksjon av no slag) eller bare ikke har vasket seg godt ? Da kan jeg skjønne at det smakter forjævlig. Lenke til kommentar
Gjest gutt_18_Oslo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei, hun er garantert ikke syk og hadde også akurtat nylig dusjet.. Så tror ikke det er det det står på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva med de greiene Øivind Dahle alltid snakker om? Vaginal ett eller annet, noe bakteriegreier som kvinner kan ha uten at de vet om det, som gjør at det smaker/lukter vondt? Kan visst lett behandles. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Nei, hun er garantert ikke syk og hadde også akurtat nylig dusjet.. Så tror ikke det er det det står på. 7780721[/snapback] Hun trenger ikke å være klar over det selv at hun ikke er frisk nedentil. Å vasket hun seg inni musa ? Hjelper ikke å se på den, blir ikke ren av det. Det smaker jo nermest ingenting om musa er ren og frisk. De driver å reklamerer for ett eller annet på tven for vond lukt og masse utflod hos kvinner. Husker ikke hva det heter da. Endret 23. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei det smaker ikke noe stort når ei dame har vasket seg, en antydning til salt et par sekunder. Det er som å slikke på armen din på en måte, samme smak o_O Det er jo bare hud og et par safter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei, fitte smaker ikke alltid vondt. Sykdom, dårlig hygiene, bruk av feil såpe, sopp, fucked up bakterieflora, inntak av sterk mat er alle faktorer som kan fremkalle ekkel smak av vagina. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Som de sier er det forskjellig. Men om hun var ny dusjet, så er jo det litt rart. Hun kan ha mye utflod, da dette ikke er noen delikatesse for meg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Viss hun har spist noe sterkt som f.eks løk osv kan det gi utslag der nede. Ta henne med i dusjen, og prøv deg etterpå. Lukter det og smaker det fortsatt vondt er det kanskje på tid å si i fra så hun får besøkt en lege. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 De jeg har smakt på har smakt litt salt de to første slikkene, og så har de faktisk ikke smakt noen ting. Selv når de ikke har vært nydusjet. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette? 7784733[/snapback] Omg, det kan umulig stemme. Jeez, tenk deg den lukta da! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 men dere sier jo at det ikke lukter noe? Hvordan kan det da være urin og svette? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kanskje du bare ikke er kåt nok selv når du utfører oralsex da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis det hadde bestått av det hadde jeg gjort det bare en gang.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva med de greiene Øivind Dahle alltid snakker om? Vaginal ett eller annet, noe bakteriegreier som kvinner kan ha uten at de vet om det, som gjør at det smaker/lukter vondt? Kan visst lett behandles. 7780733[/snapback] Bakteriell Vaginose? Det er ganske vanlig, og er det som gjør at enkelte tror at fitte skal lukte som reker. Be henne ta en tur til doktoren og spørre, kanskje det blir bedre for begge parter neste gang. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 At man har dårlig erfaring med en, trenger ikke bety at alle er slik Jeg har positiv erfaring fra slikt Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har hørt at fittesaft er 50% urin og 50% svette, stemmer dette? 7784733[/snapback] Aaaah, takk for den a! Jeg veit det kommer til å sitte i bakhodet neste gang jeg er i aksjon... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ble lettere bekymret over innholdet selv, tror jaggu meg skal ta en del prøver neste gang Nei, dette skremmer ikke meg. Har aldri smakt vondt ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg