Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oralsex; ikke godt i det hele tatt ?!


Gjest gutt_18_Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_18_Oslo

Hei!!

 

Jeg er en på 18 år fra Oslo øst. Jeg er impulsiv, og liker hjemmekvelder så vel som festkvelder. Nyter alkohol i godt selskap. Jeg er ikke særlig glad i lange turer på stranden i måneskinn, men kan gjerne dra på stranda på sommeren for å sole meg. Jeg er glad i god mat, men holder vekten nede, liker å reise, men kan iblandt være litt beskjeden av meg. Er også intresert i fotball og språk, og håper å få en fast jobb innenfor språk en gang. Jeg er nylig ikke-jomfru.

 

Smaker fitte alltid vondt? Jeg var så heldig (?) å få utøve oralsex på et kvinnelig kjønn for litt siden. Dette var min første oralsex opplevelse. Jeg har hørt folk sier "namnam fitte er godt" og sånn, men det var jo alldeles ikke det!!

Det luktet vondt og smakte heller ikke videre godt. Faktisk så utrivelig at jeg heller avsluttet ganske raskt og gikk over til god gammel normalsex.

 

Nå har jeg hørt at lukt og smak forbedrer seg litt med årene, og at en 30 åring for eksempel smaker bedre enn en 18-åring. Er dette tilfelle?

Og er det bare mine smaksløker, eventuelt den aktuelle jenta som faktisk smakte vondt, eller kan jeg vente meg samme smak med neste jente...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, hun er garantert ikke syk og hadde også akurtat nylig dusjet.. Så tror ikke det er det det står på.

7780721[/snapback]

Hun trenger ikke å være klar over det selv at hun ikke er frisk nedentil.

 

Å vasket hun seg inni musa ? Hjelper ikke å se på den, blir ikke ren av det.

 

Det smaker jo nermest ingenting om musa er ren og frisk.

 

 

De driver å reklamerer for ett eller annet på tven for vond lukt og masse utflod hos kvinner. Husker ikke hva det heter da.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hva med de greiene Øivind Dahle alltid snakker om? Vaginal ett eller annet, noe bakteriegreier som kvinner kan ha uten at de vet om det, som gjør at det smaker/lukter vondt? Kan visst lett behandles.

7780733[/snapback]

Bakteriell Vaginose? Det er ganske vanlig, og er det som gjør at enkelte tror at fitte skal lukte som reker. Be henne ta en tur til doktoren og spørre, kanskje det blir bedre for begge parter neste gang.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...