Gå til innhold

Wii opera browser

xdim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er bare en beta vettu. Er mye som ikke er som det skal være på den, som blir endret ved full release. Må bare vente :)

7781021[/snapback]

Er jo litt rart da. Lansere en beta i 2006 som har store svarte rammer på seg så man mister endel % bilde. Skjønner ikke helt tegninga. :hmm:

Lenke til kommentar

Ro ned blodtrykket folkes, det er en beta. Er første gang jeg har sett folk gått av skaftet grunnet en beta, forventer dere et fult funksjonibelt program uten feil? Det kalles da ikke beta test for det første, og ingen program er uten feil.

Again, er en beta, ta det med ro og vent til full release kommer før klagestormen setter i gang. Ja er irriterende med rammen rundt, men ingen ting å gå av skaftet for. Its a beta.

Sa jeg foresten at det er en beta?

Lenke til kommentar
Ro ned blodtrykket folkes, det er en beta. Er første gang jeg har sett folk gått av skaftet grunnet en beta, forventer dere et fult funksjonibelt program uten feil? Det kalles da ikke beta test for det første, og ingen program er uten feil.

Again, er en beta, ta det med ro og vent til full release kommer før klagestormen setter i gang. Ja er irriterende med rammen rundt, men ingen ting å gå av skaftet for. Its a beta.

Sa jeg foresten at det er en beta?

7783931[/snapback]

Eeeh... står trial på wii'en da. Og det er ikke feil på programmet, men designet er helt hinnsides.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...