Gå til innhold

hivlke høytalere bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, rimelig gode de, men ikke iforhold til pris synes nå jeg..

Dynavoice F6 er gode til å koste så lite, men er nok litt oppskrytt all den oppmerksomheten de har fått.

edit: kostet ikke Concept 6 3500,- for en tid siden? Hva skjer med at prisen går oppover..?

Endret av phax
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at Dynavoice er oppskrytt når man får høytalere til 995,- som konkurerer med høytalere i klassen 7-8000,-. Det er klart det er begrensinger i høytalere til en så lav pris, men hvis man ikke ønsker å bruke for mye penger, så tror jeg man skal lete lenge etter bedre alternativer.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig i at Dynavoice er oppskrytt når man får høytalere til 995,- som konkurerer med høytalere i klassen 7-8000,-.

7785173[/snapback]

Det er nettopp utsagn som det jeg peker til. Dynavoice kan ikke konkurrere med en høyttaler i 7-8 000,- klassen! Men at den kan konkurrere med høyttalere til 1-2-3 000,- kan jeg fint tro på. Og det er jo bra, at den er på høyde med høyttalere som koster det dobbelte. Men f.eks QLN Artech 6 som jeg nevnte grisebanker Dynavoice F6 så det holder..

Lenke til kommentar
Det er nettopp utsagn som det jeg peker til. Dynavoice kan ikke konkurrere med en høyttaler i 7-8 000,- klassen! Men at den kan konkurrere med høyttalere til 1-2-3 000,- kan jeg fint tro på. Og det er jo bra, at den er på høyde med høyttalere som koster det dobbelte. Men f.eks QLN Artech 6 som jeg nevnte grisebanker Dynavoice F6 så det holder..

7785801[/snapback]

Stemmer det, men hvordan er diskanten i Artech 6, det er jo horn :hrm:

Lenke til kommentar

Så fine ut de dynavoice høyttalerne. Og det folk sier om at de ikke kan konkurrere mot høyttalere i 4-5000 klassen er bare tull mener jeg, for det finnes jo også gode høyttalere for prisen i den klassen også, de vil jo bli mye bedre, men de som er passe for prisen kan de konkurrere mot.

Lurer faktisk på å kjøpe meg noen sånne å ha her, for det er jo billigre enn å kjøpe nye diskanthorn og mellomtone elementer i de jeg har. Uansett trenger jeg en sjuk forsterker for å klare å spille ordentlig med de jeg har, så tror de der hadde vert veldig gode til mitt bruk, da jeg ikke er så kresen på veldig mye bass. Noe jeg får med de jeg har nå hvis jeg vil, men det vil jeg skjelden.

Lenke til kommentar
Så fine ut de dynavoice høyttalerne. Og det folk sier om at de ikke kan konkurrere mot høyttalere i 4-5000 klassen er bare tull mener jeg, for det finnes jo også gode høyttalere for prisen i den klassen også, de vil jo bli mye bedre, men de som er passe for prisen kan de konkurrere mot.

Lurer faktisk på å kjøpe meg noen sånne å ha her, for det er jo billigre enn å kjøpe nye diskanthorn og mellomtone elementer i de jeg har. Uansett trenger jeg en sjuk forsterker for å klare å spille ordentlig med de jeg har, så tror de der hadde vert veldig gode til mitt bruk, da jeg ikke er så kresen på veldig mye bass. Noe jeg får med de jeg har nå hvis jeg vil, men det vil jeg skjelden.

7786433[/snapback]

La meg gjette du har CV?

Lenke til kommentar
Stemmer det, men hvordan er diskanten i Artech 6, det er jo horn  :hrm:

7786424[/snapback]

Ingenting å utsette på diskanten iforhold til prisen. Er jo bare litt sånn "semi-horn" da.. :wee:

Ikke at det er noe galt med horn i seg selv da. Mange flotte hi-fi og high-end høyttalere med horn. Er vel "rølpe" merker som CV som har gitt deg stygge assosiasjoner når det gjelder horn diskant.. ;)

Lenke til kommentar

En kompis av meg har nettop kjøpt 4 stk Dynavoice F6, og etter å ha hørt disse må jeg si meg meget imponert :)

Tenkte først at dette måtte være noe eltax drit pga den lave prisen, men denne er så absolutt rå. Tror jeg faktisk skal kjøpe meg disse selv. Enkle, ikke for store og veldig bra lyd!

Phax sine høyttalere er også veldig gode men koster ett par tusen mer. Så det er opp til deg hvor mye du vil legge i høyttalere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...