Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 havnet i chat med "Managing director of innerloop" på en av deres fansider, følte nesten det var greit å spørre om han kunne gi litt informasjon om phase 2 i beta testen. (10:34:29) <sensurert> I'm sorry, but I cannot comment on that as it's not public information yet. But you can expect some information to be released within a week or so. så vi kan alså se frem til en oppdatering om kort tid :smile: [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-29 14:07 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg fikk mail fra Codemasters i dag, med link til nedlasting av betaversjonen som skal brukes i fase 2. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hvor kan jeg laste ned beta versjonen? url :smile:. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Sorry, Classified! Det er ikke en open beta. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 må sei at eg er skuffa over IGI2 på dette stadium,får håpe betaen ordner på ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå