exbone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) edit: Har lagt ut en ny versjon lenger ned i tråden. Dette er mitt første forsøk på å "spleise" sammen flere bilder til et. Desverre er ikke bildene tatt med dette som hensikt, altså uten stativ, og kamera har fulgt motivet nedover fjellsiden. Dette gjør at det blir for lite bildemateriale i overkant og underkant, derav det svarte området. Burde kanskje postes under bildebehandling, men jeg vil jo ha kritikk på ddet, og tips til forbedring av redigeringen. Endret 29. januar 2007 av exbone Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 veldig kult, men det svarte rundt bildet var bare plagsomt og ødla bilde for meg desverre. Men sort hvitt passet bra. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 veldig kult, men det svarte rundt bildet var bare plagsomt og ødla bilde for meg desverre. Men sort hvitt passet bra. Synes generelt motivet var for mørkt, det ble borte i det sorte rundt bildet, særlig nederst til høyre. Ellers en stilig idé, synes ikke den sorte omrammingen gjorde noe. Kunne kanskje med fordel vært zoomet/croppet litt mer, synes personen(e) ble litt små, i tillegg til at det var mørkt. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger Jeg har gjort nedre del av bildet mørkere, prøver å få det til å se litt dramatisk ut, har kanskje overdrevet det noe, evt mislyktes? Når det gjelder cropping er jeg forsåvidt enig, men ser ikke helt hvordan jeg skal croppe det bedre og likevel få med "alle" personene. Forslag? edit: quote-greien klikket Endret 23. januar 2007 av exbone Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det svarte rundt ble totalt mislykket. For lite action. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det svarte rundt ble totalt mislykket. For lite action. 7782906[/snapback] Jaha? forslag til hvordan d kunne gjøres bedre? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det svarte rundt ble totalt mislykket. For lite action. 7782906[/snapback] Jaha? forslag til hvordan d kunne gjøres bedre? 7783266[/snapback] Ser ut som du har printet ut arket, og fysisk sett visket ut det du ikke vil ha med. Aner ikke hva du kunne gjort bedre. Noen ideer funker bare ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg synes det var knalltøft slik det er jeg. Det svarte rundt synes jeg bare var stilig. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 første som slår meg er at det er for mørkt, samt at vedlagte versjon er litt for liten til å få sett noe. prøv å utnytte snøspruten, den skaper mye fart i bildet, så fremhev den mer. dersom du har noe mer av fjellet å vise så gjør alt for å få det frem, det skaper størrelse og dramatikk. har du noe himmel å vise? når det gjelder de helsvarte partiene så er det et par triks du kan prøve; gjennomsiktig nærbilde av kjører, enten over hele eller i et av de de svarte partiene... prøv med en annen farge enn sort og se hva som skjer, en blånyanse kan fungere hadde dette vært et reklamebilde så ville nok venstre hjørne vært fylt av logo, navn på kjører, navn på fjell, dato etc. for flere ideer så er det ikke værre enn å kjøpe seg et nummer av onboard magasinet f.eks Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg synes det var et kult bilde jeg. Svart rundt gjør ingenting. Håper du har en større og tydeligere versjon av bildet. Som Legion er inne på, kunne det gjort seg med noen ord på kantene. Med første øyekast så jeg for meg dette som en plakat på veggen. Kult om du hadde en helt svart vegg, med dette på. Som en rift i veggen med dette bildet. Hver sin smak, men jeg synes det var knall! Eneste som trekker hos meg er at det blir mørkere lengere ned. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Takk takk, vurderer å bestille en stor utskrift av det, slenge på litt skrift nede i hjørnet som dere foreslår Og ja, jeg har en stor versjon også!! Noen som vet om en billig plass å få fremkalt store bilder? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Bildene er mørke, men det fungerer så absolutt Lenke til kommentar
exbone Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Etter tips fra folk her inne har jeg fikset litt på bildet, eller dvs fikset en hel del. Går vel frem av bildet hva som er gjort. Ser jo nå at det ble litt feil helt øverst og helt nederst i overgangene, men d er en smal sak å fikse, prøv å se bort fra det, la ikke merke til det i ps og på denne maskinen tar 10 minutter å få ps opp å gå igjen Så! noen kommentarer? er selv ikke 100% fornøyd med skriften, men fant ikke noen bedre font... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Etter tips fra folk her inne har jeg fikset litt på bildet, eller dvs fikset en hel del. Går vel frem av bildet hva som er gjort. Ser jo nå at det ble litt feil helt øverst og helt nederst i overgangene, men d er en smal sak å fikse, prøv å se bort fra det, la ikke merke til det i ps og på denne maskinen tar 10 minutter å få ps opp å gå igjen Så! noen kommentarer? er selv ikke 100% fornøyd med skriften, men fant ikke noen bedre font... Jeg ble ikke helt fornøyd verken med skriften eller "vannmerke"-bildet (ansiktet). Prøvde å gjøre noen små endringer i Photoshop (skalerte opp bildet litt også, du bør jo selvfølgelig bruke originalen), og synes selv det ble noe bedre enn utgangspunktet ditt. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ble ikke helt fornøyd verken med skriften eller "vannmerke"-bildet (ansiktet). Prøvde å gjøre noen små endringer i Photoshop (skalerte opp bildet litt også, du bør jo selvfølgelig bruke originalen), og synes selv det ble noe bedre enn utgangspunktet ditt. Vet ikke om jeg er helt enig at det ble bedre slik. Eller det ble bedre enn det første bildet jeg postet, men i post nr2 har jeg også skalert opp litt og gjort bildet lysere. Men takk for svar Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg syns den siste versjonen din var mye bedre.. Fonter kan du finne her: http://www.dafont.com/theme.php?cat=109 Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det var et stilig bilde, men kanskje litt for mørkt. Jeg ville ha kuttet ut fremste og bakerste person for deretter å pumpe opp str. Menneksene ble litt små. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 jeg syns den siste versjonen din var mye bedre.. Fonter kan du finne her: http://www.dafont.com/theme.php?cat=109 7855307[/snapback] Der var det mye fett Men kan noen fortelle meg hvordan man kan få fonten inn i listen i PS? Har aldri lastet ned fonter før... På forhånd takk. Lenke til kommentar
Snikende Tøffel Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 du laster ned fonten, unzipper den, og drar selve font-filen over i mappen fonts, som ligger under C:/Windows. da installeres fonten, og du skal deretter kunne bruke den i alle programmer, enten det er word eller photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå