Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du går glipp av noe bra. Dette er jo kjempe artig. Jeg og bundy spilte igjen i sted. Vi fokuserte på bilkjøringa, og fant ut at det var artig å kjøre med sprengte dekk!  :thumbup:

7817792[/snapback]

Det virket som om bilene gikk fortere :p

En annen ting Martin fant ut av var at i starten når du kan velge mellom Supercar og bare gå til siden så finner du politibiler, disse går fortere enn Supercar.

Lenke til kommentar
Det virket som om bilene gikk fortere :p

En annen ting Martin fant ut av var at i starten når du kan velge mellom Supercar og bare gå til siden så finner du politibiler, disse går fortere enn Supercar.

7819412[/snapback]

Fortere ja, men akselerasjonen var det noe annet med. :p

 

Ja, de har bedre toppfart, fant jeg ut. Man får lett driving skills hvis man treffer ringen i "start-hoppet". :thumbup:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opparbeidet fire stjerner på motor og testa alle agenybilene: Sportsbilen var fet med maskingevær, SUV'en var rå med hopping og trucken var døll som faen!

 

Forresten, det er en drøss med sånn SpecialOrbs (spørsmålstegnorb) i enden (motsatt ende av parishjulet) av stranda. Det er masse steiner der og det er en hulekompleksinngang i nærheten hvor det er 4-5 specialorbs..

Lenke til kommentar
Opparbeidet fire stjerner på motor og testa alle agenybilene: Sportsbilen var fet med maskingevær, SUV'en var rå med hopping og trucken var døll som faen!

 

Forresten, det er en drøss med sånn SpecialOrbs (spørsmålstegnorb) i enden (motsatt ende av parishjulet) av stranda. Det er masse steiner der og det er en hulekompleksinngang i nærheten hvor det er 4-5 specialorbs..

7820859[/snapback]

Kult, kan man gjøre det også ja? Fete opp bilene på en måte.

 

Begynner å lære meg byen nå, og vet hvor orbsene er hen.

 

Kom meg øverst på toppen av skyskraperen i går, sto oppå en av lyskasterne (de røde). Hoppa nedi vannet, tok minst 10 sekunder før jeg landet... :ermm:

Lenke til kommentar
Har spilt det i litt over en halvtime nå, og er ikke veldig imponert. Det er underholdende, ja, men det ble fort kjedelig for min del. Grafikken var heller ikke noe å hoppe i taket over.

7781738[/snapback]

jef vet ikke om du har sett det men grafikken er ment å være tegneserie grafikk..

jeg synes grafikken er GENIAL! :!:

og å spille det over xbox live med en venn er så gøy :D hehe han kjørte bilen og jeg satt på taket mens han hoppa på hopp :w00t:

 

det dere burde gjøre på demoen er å samle de grønne greiene! da levler du opp hoppe og løpe skills! drit gøy a klatre husene :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan greide du det? Den er jo syk høy..

7821248[/snapback]

Hadde "agility at its peak" og klatra i flere minutter oppover den bygningens kanter. Var noe som bare måtte gjøres. Tok sin tid, men det var verdt det for å hoppe ned. Weeeeeee. :!:

 

Edit: Var forresten en secret orb langt der oppe.^^

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Jeg så veldig frem til dette spillet og hadde litt forhåpninger i hva det ville være. Men slik jeg ser det så hadde det en større bi-smak en medsmak. Jo det var selvsagt ganske gøy og hoppe en stund.

 

Men ting jeg la merke til:

 

-Grafikken var ikke helt topp. Stroke og de texturene de bruker hører ikke helt sammen. Enten skal det være realistisk eller så skal det være full out cell shadeing som ser ut som tegneserie. Ikke noe mitt i mellom.

 

-Alle oppdragene var veldig monotone og like hverandre. Har man drept en key person så vet man hva spillet går ut på. Litt saints row uten de morsomme ekstraoppdragene. (ja det er race osv....men det er ikke nok)

 

- AI på linje med en agurk.

 

 

Men det var ganske artig. Men tror ikke jeg skal ha det på dagen det kommer ut. :no:

Lenke til kommentar
-Grafikken var ikke helt topp. Stroke og de texturene de bruker hører ikke helt sammen. Enten skal det være realistisk eller så skal det være full out cell shadeing som ser ut som tegneserie. Ikke noe mitt i mellom.

7821491[/snapback]

Var enig der, med det samme jeg så screenshots og sånt, men nå digger jeg faktisk grafikken i spillet. Spør meg ikke hvorfor.

 

Oppdragene blir jo veldig slitne, hvis alle er sånn, men det er ikke så farlig. Det som er gøy med dette spillet er når Bundy står på taket og sniper, og jeg klatrer opp dit og sparker han i ryggen så han dette heeelt ned. Det er sånt som er artig. :love:

 

Forresten; Noen som har prøvd "Dumpster-surfing"? En sitter i den gule dumpsteren, mens den som er sterkest skubber den nedover bakken. Endless phun! :!:

 

Enda en ting er å kjøre om kapp i co-op, uten dekk! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...