Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Argh. Når kan silver-brukere laste ned demoen? 7814509[/snapback] Bare lag en ny konto, og ta i mot en måneds gratis live. det jeg gjorde. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Klarte 120 agility points nå.. 7814425[/snapback] Snakker du om antall agility orbs du har samlet? Bør ikke forveksles med poeng som går på stat'ene dine (sammen med stjerner). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Snakker du om antall agility orbs du har samlet? Bør ikke forveksles med poeng som går på stat'ene dine (sammen med stjerner). 7814532[/snapback] Orbs da Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Utrolig bra demo, og er stort sett det eneste jeg har spilt siden jeg fikk lasta det ned på torsdag. De har tatt GTA sandkasse-sjangeren, og mikset det med superhelt-spill som Spider-Man 2 og The Incredible Hulk: Ultimate Destruction. Deretter har de krydret litt med plattform -og rollespill ingredienser. Strålende! 7814517[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre! 7814524[/snapback] Hvordan er systemkravene på dette spillet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Systemkravene?... Det er xbox360.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vel, det krever en Xbox 360. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvis du danser på en fot mens du drikker Burn så funker det på PS3, men det er et vanskelig triks. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvis du danser på en fot mens du drikker Burn så funker det på PS3, men det er et vanskelig triks. 7814548[/snapback] Det er jo noe alle vet, dummen. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fant nå ut at Crackdown kan spilles Coop! Fantastisk genialt! Løftet dette spillet fra å være middelmådig til å være et spill jeg MÅ ha! Bare dumt en ikke kan velge hvem en vil spille coop med. Morsomt å spilt det med noen norske.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fant nå ut at Crackdown kan spilles Coop! Fantastisk genialt! Løftet dette spillet fra å være middelmådig til å være et spill jeg MÅ ha! Bare dumt en ikke kan velge hvem en vil spille coop med. Morsomt å spilt det med noen norske.. 7816555[/snapback] Jeg og Bundy har spilt det vi. Bare samarbeid med noen du vil spille med, sette på rare preferanser i host og join, så finner dere hverandre lett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Fant nå ut at Crackdown kan spilles Coop! Fantastisk genialt! Løftet dette spillet fra å være middelmådig til å være et spill jeg MÅ ha! Bare dumt en ikke kan velge hvem en vil spille coop med. Morsomt å spilt det med noen norske.. 7816555[/snapback] Håper også man kan være mer enn 2 stk. Digger også at man kan dø og kjøre biler individuelt, ikke bare holde seg innen en grense. edit: ja, det eier Endret 28. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vis du tar "submit player review" og "prefer this player" på den du vil spille med, er sannsynligheten stor for at du blir paret med nettopp den personen.. Funker hvertfall her. F.eks jeg hoster og vennen min tar join quick match. Det tar max 2-3 forsøk før vi finner hverandre. Ofte på første! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 håper de gjør noe med det i fullversjonen, at man kan spille med den man vil altså. greit nok at man kan gjøre som DarkerGlow sier men blir jo stress i lengden Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Laster ned nå. Tar jo femten evigheter. Blir downloaden pausa om Xbox-en går i øøh... dere vet, sånn når det fader ut og kontrolleren slår seg av? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som vet når folk med Silver abonnement kan laste det ned? Ventet en stund nå Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lag ny bruker, som bundy sa. Da får du en ny måned med gullmedlemsskap. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Syntes spillet var kjedeli fra første stund, det som var morsomt var å hoppe fra hustak til hustak, thats it. Skytinga var horribel. sorry ass, syntes saints row var 10000ganger bedre.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Syntes spillet var kjedeli fra første stund, det som var morsomt var å hoppe fra hustak til hustak, thats it. Skytinga var horribel. sorry ass, syntes saints row var 10000ganger bedre.. 7817473[/snapback] Du går glipp av noe bra. Dette er jo kjempe artig. Jeg og bundy spilte igjen i sted. Vi fokuserte på bilkjøringa, og fant ut at det var artig å kjøre med sprengte dekk! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fant nå ut at Crackdown kan spilles Coop! Fantastisk genialt! Løftet dette spillet fra å være middelmådig til å være et spill jeg MÅ ha! Bare dumt en ikke kan velge hvem en vil spille coop med. Morsomt å spilt det med noen norske.. 7816555[/snapback] I den fulle versjonen kan du velge hvem du vil spille med. Du kan også joine et game in progress, slik at du ikke må starte et nytt game for å få med folk, slik du må i demoen. Synes demoen er kjempemorro, har gjort mye rart der. Fant en basketballbane, vært på toppen av en karusell, maxet bilene og kjørt med SUVen opp vegger. Jo mer jeg spiller demoen, jo bedre blir det. Er jo så utrolig mye du kan gjøre! Jeg spilte det et par ganger og synes det var bra, men det virket så lite. Men så tok jeg en runde bare for å finne nye steder, og jeg rakk jo ikke noen ting. Bare løp rundt og fant mye kule greier. Gleder meg noe enormt til fullversjonen, skal bare has. Har ikke spilt coop med noen enda (gamertag: viranth om noen vil spille en gang) så det gleder jeg meg veldig til. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Skytinga var horribel. sorry ass, syntes saints row var 10000ganger bedre.. 7817473[/snapback] Du har da vel free aim som i Saints Row, men i tillegg så kan man bruke auto-lock for å enklere skyte andre deler av kroppen (armen som holder våpenet, knærne, osv.). Forøvrig så knerka jeg han bossen på stranda igår, og plukka opp granatkasteren hans. Good times. Neste blir å gjøre som de gutta her: http://www.youtube.com/watch?v=8P4jXHPkw8Y Endret 28. januar 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå