Konamixx Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Åkei? Nå skjønner jeg ingenting lenger. Første gangen jeg spilte spillet fikk jeg maks på agilityen min uten å få noen beskjed om at det var 30 min igjen og spillet. Men nå fikk jeg 2 stjerner på agility og fikk beskjeden om at jeg bare har 30 min igjen å spillet. Har dere andre det og slik? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg brukte ca 1 1/2 timer å laste ned demoen Jeg er fornøyd med demoen, dette spillet kommer i "kansje kjøpe" lista mi, passer meg med god skyting, stilig grafikk, konge og hoppa fra tak til tak, og kjøre i hopp og bare ta en salto :!: Endret 23. januar 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Utrolig dårlig spill, kjedelig var det også -_- For noe dritt, nå ble jeg skuffa! Velvel, sparer tid og penger ^^ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Synes det var gøy. Kaste biler og greier. Daim og siktesystemet var meget bra. Must hav the game muhaha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Åkei? Nå skjønner jeg ingenting lenger. Første gangen jeg spilte spillet fikk jeg maks på agilityen min uten å få noen beskjed om at det var 30 min igjen og spillet. Men nå fikk jeg 2 stjerner på agility og fikk beskjeden om at jeg bare har 30 min igjen å spillet. Har dere andre det og slik? Har hørt at man får 30min å spill epå hvis man får to stjerner i strength.. men gjelder tydligvis for agility også? Jeg fikk bare 30min etter 2 stjerner på Agility... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 46% på fire timer... Dette bør bli bra..! Får forresten Halo 3 Betaen gratis! Har ikke tenkt å kjøpe Crackdown selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 46% på fire timer... Dette bør bli bra..! Min gikk 100% på 1,5 time Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva i huleste skjer? Demoen har stått på nedlasting i over en time, og den er bare 5% ferdig? Har en 2 mbit linje som er helt fri for trafikk. Skulle likt å vist hva som er problemet... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sitter med blandede følelser her nå. Jeg likte ikke spillet med det første, men nå er det jo litt gøy :!: Bare så synd at det slutta Jeg tror jeg kjøper dette spillet, men det blir til en lav pris :!: Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 lastet ned i timesvis jeg, kom til rundt 80% så datt nettet ut her og da mista jeg alt...hva faen lissom? må vente til i morgen.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Mange som har problemer med å laste ned demoen. For min del lastet jeg ned hele greia på 40-50 minutter Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Mange som har problemer med å laste ned demoen. For min del lastet jeg ned hele greia på 40-50 minutter 7784801[/snapback] Samme her, gikk på maks 40 min. tipper jeg. Demoen innfridde så det holdt for min del. Mye morsommere og mer sjarmerende enn GTA-spillene og spin-offene fra den (som Saints Row). Er så superlei av "gangsters with attitude"-opplegget, og her er det endelig noen som vært kreative nok til å gjøre noe annet med sandbox-genren enn å løpe rundt i siruptempo og stjæle generiske, kjedelige biler. Bilkjøringa var forresten høydepunktet for min del - det har de fått til bedre enn alle andre sandbox-spill jeg har prøvd syns jeg. Og det at man løper såpass fort, og at man kan hoppe såpass fritt i høyden, gjør også dette spillet til noe utrolig mye mer forfriskende og morsomt enn GTA & co. Etter min mening... Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette var moro, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe det. Sparer pengene til Lost Planet i stedet, når jeg en gang får tid til å spille det. 7783489[/snapback] Hehe, etter å ha testet LP-demoen og lest noen anmeldelser (av LP) tenker jeg akkurat det motsatte. Rart hvordan folk kan ha forskjellig smak (men er jo litt bra også da!) Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 demoen høres veldig bra ut. etter hva jeg har lest her Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Utrolig artig spill virker det som. Gleder meg til fullversjonen. Bare tenk dere Co-op i dette spillet. Det må jo bare bli bra! Online delen virker også morsom. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 sålangt elsker jeg det, utrolig fett å kaste biler, hoppe sykt høyt og langt osv men skal spille det litt mere og se om jeg blir lei det.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Mange som har problemer med å laste ned demoen. For min del lastet jeg ned hele greia på 40-50 minutter Samme her, gikk på maks 40 min. tipper jeg. Min gikk på litt over en time.. men det var kl 2 i dag ca.. altså en del tidligere på dagen og ikke så mange som skal laste nde, samtidig. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 23. Februar 2007 folkens!! Merk dere den datoen. Det er nemlig release datoen for dette spillet. Kommer jeg til å kjøpe det? - Nei Men når spillet koster 199,-? - Ja Dette er vel å bra et godt spill, men det finnes større titler der ute... LINK: http://www.gamespot.com/xbox360/action/cra...m_clk=gssummary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå