Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.

Lakus

Anbefalte innlegg

Åkei? Nå skjønner jeg ingenting lenger. Første gangen jeg spilte spillet fikk jeg maks på agilityen min uten å få noen beskjed om at det var 30 min igjen og spillet. Men nå fikk jeg 2 stjerner på agility og fikk beskjeden om at jeg bare har 30 min igjen å spillet. Har dere andre det og slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åkei? Nå skjønner jeg ingenting lenger. Første gangen jeg spilte spillet fikk jeg maks på agilityen min uten å få noen beskjed om at det var 30 min igjen og spillet. Men nå fikk jeg 2 stjerner på agility og fikk beskjeden om at jeg bare har 30 min igjen å spillet. Har dere andre det og slik?

Har hørt at man får 30min å spill epå hvis man får to stjerner i strength.. men gjelder tydligvis for agility også? Jeg fikk bare 30min etter 2 stjerner på Agility...

Lenke til kommentar
Mange som har problemer med å laste ned demoen. For min del lastet jeg ned hele greia på 40-50 minutter

7784801[/snapback]

Samme her, gikk på maks 40 min. tipper jeg.

Demoen innfridde så det holdt for min del. Mye morsommere og mer sjarmerende enn GTA-spillene og spin-offene fra den (som Saints Row). Er så superlei av "gangsters with attitude"-opplegget, og her er det endelig noen som vært kreative nok til å gjøre noe annet med sandbox-genren enn å løpe rundt i siruptempo og stjæle generiske, kjedelige biler. :thumbup:

Bilkjøringa var forresten høydepunktet for min del - det har de fått til bedre enn alle andre sandbox-spill jeg har prøvd syns jeg. Og det at man løper såpass fort, og at man kan hoppe såpass fritt i høyden, gjør også dette spillet til noe utrolig mye mer forfriskende og morsomt enn GTA & co. Etter min mening...

Lenke til kommentar
Dette var moro, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe det. Sparer pengene til Lost Planet i stedet, når jeg en gang får tid til å spille det.

7783489[/snapback]

Hehe, etter å ha testet LP-demoen og lest noen anmeldelser (av LP) tenker jeg akkurat det motsatte. :) Rart hvordan folk kan ha forskjellig smak (men er jo litt bra også da!) :)

Lenke til kommentar
Mange som har problemer med å laste ned demoen. For min del lastet jeg ned hele greia på 40-50 minutter

Samme her, gikk på maks 40 min. tipper jeg.

Min gikk på litt over en time.. men det var kl 2 i dag ca.. altså en del tidligere på dagen og ikke så mange som skal laste nde, samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...