Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.

Lakus

Anbefalte innlegg

Hvordan greide du det? Den er jo syk høy..

7821248[/snapback]

Hadde "agility at its peak" og klatra i flere minutter oppover den bygningens kanter. Var noe som bare måtte gjøres. Tok sin tid, men det var verdt det for å hoppe ned. Weeeeeee. :!:

Edit: Var forresten en secret orb langt der oppe.^^

7821431[/snapback]

haha kom på toppen jeg også i dag :!: utrolig gøy å hoppe ned! :dribble:

men fikk ikke tak i den orben.. var 1 hode unna :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

patho og jeg spilte i dag og da vi klatra den store skyskraperen så falt han ned i ett hull på midten der nede og under der så er garasjen med alle bilene der du starter :!:

så kjelleren på det bygget er hvor du starter på demoen :)

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar

Jeg og en som bor her har spilt demoen sikkert 50 ganger nå. :p Begynner nesten å bli redd for at jeg blir lei av spillet før det kommer...

Synes de limpet minene er absolutt det artigste man kan tulle rundt med i demoen. :p Skaffe lvl 4 strenght og explosives kjapt og så feste de til alt man finner og lage megabomber. ^^

Det tøffeste jeg har festet de til hittil er de rørene som ligger i bunter på 6. Snu litt rundt på rørene slik at man får 1 mine på hvert rør så kast det på en kant like over en gate = Cluster Bomb :D.

Lenke til kommentar
Synes de limpet minene er absolutt det artigste man kan tulle rundt med i demoen. :p Skaffe lvl 4 strenght og explosives kjapt og så feste de til alt man finner og lage megabomber. ^^

Hvor finner man de? :hmm: De har ikke jeg sett og har spilt demoen ca. 10 ganger nå ...

Lenke til kommentar

Hvor finner man de? :hmm: De har ikke jeg sett og har spilt demoen ca. 10 ganger nå ...

7837110[/snapback]

Usikker nå, men tror de kan velges under Supply Point

Lenke til kommentar

Limpet minene kan man velge dersom man tar over et supply point.

Man kaster så mange miner man vil ved å trykke på granatknappen. Så sprenger man de ved å holde inn knappen.

Det røde er livet ditt mens det hvite er armoren din. Armoren regenerer akkurat som i Halo 1. Og hver level du får i strenght gir deg en ekstra lifebar i form av en prikk under selve lifebaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...