Intoxikeyn Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei, Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en ny TV. Denne skal jeg ha på rommet mitt, til å se på TV (så klart) men også til å koble til pc'n min slik at jeg kan se på film og kanskje spille litt på den i tillegg. Noen "krav" jeg stiller: Størrelse: Ikke mindre enn 26" og ikke større enn 32" (kan bøye meg litt her) Pris: Den bør helst ikke koste mer enn 6000-9000,- Ellers bør den jo være HD klar, ha gode tilkoblingsmuligheter etc. Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Hei, Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en ny TV. Denne skal jeg ha på rommet mitt, til å se på TV (så klart) men også til å koble til pc'n min slik at jeg kan se på film og kanskje spille litt på den i tillegg. Noen "krav" jeg stiller: Størrelse: Ikke mindre enn 26" og ikke større enn 32" (kan bøye meg litt her) Pris: Den bør helst ikke koste mer enn 6000-9000,- Ellers bør den jo være HD klar, ha gode tilkoblingsmuligheter etc. Mvh, Christoffer 7780165[/snapback] Ingen som kan svare på dette? Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
slimyfant Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei, Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en ny TV. Denne skal jeg ha på rommet mitt, til å se på TV (så klart) men også til å koble til pc'n min slik at jeg kan se på film og kanskje spille litt på den i tillegg. Noen "krav" jeg stiller: Størrelse: Ikke mindre enn 26" og ikke større enn 32" (kan bøye meg litt her) Pris: Den bør helst ikke koste mer enn 6000-9000,- Ellers bør den jo være HD klar, ha gode tilkoblingsmuligheter etc. Mvh, Christoffer 7780165[/snapback] Ingen som kan svare på dette? Mvh, Christoffer 7795074[/snapback] Hei Kristoffer! Jeg har gått til innkjøp av en 40" Samsung R40S71: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323272 Bruker denne aktivt til min HTPC via VGA kabel og selv om det ikke er 1:1 pixelmapping så er jeg super fornøyd. Knivskarpe bilder, bruker den til å se 1080p HD filmer og spill.. De har denne modellen i både 27" og 32". 27" er visstnok på tilbud hos Expert til 5000. Modellen har både HDMI og VGA samt kompisitt og alt du trenger. Så jeg kan trygt anbefale S71 serien. Alternativt kan du jo kikke på Sony KLV-S32A10 som i skrivende stund koster 6995,- hos Siba. Den er blitt anbefalt her på forumet. Håper dette hjalp deg litt på vei Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Bruker denne aktivt til min HTPC via VGA kabel og selv om det ikke er 1:1 pixelmapping så er jeg super fornøyd. Knivskarpe bilder, bruker den til å se 1080p HD filmer og spill.. De har denne modellen i både 27" og 32". 27" er visstnok på tilbud hos Expert til 5000. Modellen har både HDMI og VGA samt kompisitt og alt du trenger. Så jeg kan trygt anbefale S71 serien. Alternativt kan du jo kikke på Sony KLV-S32A10 som i skrivende stund koster 6995,- hos Siba. Den er blitt anbefalt her på forumet. Håper dette hjalp deg litt på vei 7815504[/snapback] Hvor har du det fra at det ikke er 1:1 pixelmapping? Lenke til kommentar
slimyfant Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Bruker denne aktivt til min HTPC via VGA kabel og selv om det ikke er 1:1 pixelmapping så er jeg super fornøyd. Knivskarpe bilder, bruker den til å se 1080p HD filmer og spill.. De har denne modellen i både 27" og 32". 27" er visstnok på tilbud hos Expert til 5000. Modellen har både HDMI og VGA samt kompisitt og alt du trenger. Så jeg kan trygt anbefale S71 serien. Alternativt kan du jo kikke på Sony KLV-S32A10 som i skrivende stund koster 6995,- hos Siba. Den er blitt anbefalt her på forumet. Håper dette hjalp deg litt på vei 7815504[/snapback] Hvor har du det fra at det ikke er 1:1 pixelmapping? 7816444[/snapback] Fra samsung: Kjære Simon takk for din email. Den støtter ikke 1:1 pixelmapping over VGA eller HDMI. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefonnummer: 23 16 27 22, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 17.00. Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.se. Med vennlig hilsen Hans Aksel Samsung Electonics Nordic Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bruker denne aktivt til min HTPC via VGA kabel og selv om det ikke er 1:1 pixelmapping så er jeg super fornøyd. Knivskarpe bilder, bruker den til å se 1080p HD filmer og spill.. De har denne modellen i både 27" og 32". 27" er visstnok på tilbud hos Expert til 5000. Modellen har både HDMI og VGA samt kompisitt og alt du trenger. Så jeg kan trygt anbefale S71 serien. Alternativt kan du jo kikke på Sony KLV-S32A10 som i skrivende stund koster 6995,- hos Siba. Den er blitt anbefalt her på forumet. Håper dette hjalp deg litt på vei 7815504[/snapback] Hvor har du det fra at det ikke er 1:1 pixelmapping? 7816444[/snapback] Fra samsung: Kjære Simon takk for din email. Den støtter ikke 1:1 pixelmapping over VGA eller HDMI. 7816589[/snapback] Denne Hans Aksel fra Samsung Nordic (som aldri signerer e-post med etternavn) må skjerpe seg. Denne Skjermen (LE40S71) har da vitterlig 1:1 pixelmapping over VGA. Pixelmapping over HDMI støtter den riktignok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå