Petterøs Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har en svcd film og vil gjerne brenne ut til cd`en.Jeg prøvde nero express -->SVCD og det brente perfekt,men da jeg prøvde å putte inn på DVD-spiller for å spille filmen så fikk jeg en slik beskjed " no play". Er det noen som veit hva som er galt med den??? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 er dvd-spilleren VCD/SVCD-kompatibel?? Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 ja, det tror jeg.Jeg spiller fint med vcd og det er bare svcd som er i veien da.Det går helt fint å spille svcd med min DVD-spiller. Men få ikke spille når jeg brenne ut fra pc_en. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Dersom du skal brenne SVCD'er med NERO må du ha lagt inn en SVCD-plugin. Har du denne installert i din NERO-verion? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Mange dvd'er klarer ikke brente svcd filmer. Har du før dette spilt Svcd plater før? Hvis ja hva var forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå