pbn Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg er helt blank når det gjelder mp3 spillere... men jeg skulle gjerne hatt tak i en mp3 spiller som jeg kan bytte ut harddisken med en IDE hardisk.. Tenkte jeg skulle montere sulamitten i bilen.. Tenkte å bruke skuffprinsippet siden jeg allerede har en 40GB harddisk i en hd-skuff... Hvis det er dårlig med slike spillere, hvilke andre harddisk mp3 anbefales?(jeg skal ta en titt i anbefalinger selv :smile: ) Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Nå har jeg aldri søkt etter info om dette, men jeg kan ikke tenke meg at noen produserer mp3 spillere med ide-harddisker.. de er jo relativt store og klumpete..og mp3-spillere er jo ment å være portable, ikke slepbare :wink: Lenke til kommentar
igorsanches Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Få fatt i en gammel og liten bærbar som du monterer mellom setene foran :smile: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Ta en titt på CarPlayer. Fant også det jeg tror er den samme spilleren på Bilstereospesialisten.no. Kr. 6999,- m/10 GB Harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå