huldal Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har en bærbar pc med nvidia geforce go 7600. Mitt problem er at tvn viser svart/hvit og bare 10% av skjermbildet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette her er tatt opp utrolig mange ganger før. Søk og du vil finne svar! 1. Har du stilt skjermsignalet til PAL? 2. Test flere innganger på tv-en Ellers sier du altfor lite til at jeg kan hjelpe deg ytterligere Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Som regel er det bare å endre innstillinger på tv'n for å få farger (NTSC/PAL) andre ganger kan det hjelpe med en annen kabel mellom tv-skjermkort Lønner seg å kjøre 800x600 ut til tv'n Lenke til kommentar
huldal Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Har en bærbar pc med nvidia geforce go 7600.Mitt problem er at tvn viser svart/hvit og bare 10% av skjermbildet. Noen som kan hjelpe? 7779602[/snapback] Har ikke det skjermbildet du har der........ Lenke til kommentar
Changis Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hvis du laster ned omega driverene faar du vel det gamle kontrollpanelet som vises i bildet over Lenke til kommentar
huldal Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 hvis du laster ned omega driverene faar du vel det gamle kontrollpanelet som vises i bildet over 7782711[/snapback] Ser ut til å være svært vanskelig å få til dette her. Den forrige pcn var bare og koble til og trykke på "fn" + "f4" og alt fungerte utmerket. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Har innstalert omega driverne og nå fungerer det nesten... Har kontakt med tv. men bare en liten del av bakgrunnen viser på tvn. Ingen ikon, ingen musbevegelser kun bakgrunn. Selv om jeg starter en film i mediaplayer eller åpner et exploere vindu så er det fortsatt kun bagrunnen som vises på tvn. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vel, var akkurat inne på Omega-siden og såvidt jeg kan se er Omega driverne for nVidia-kort som ligger der fra midten av 2005. Ville trodd at du var bedre tjent med å laste ned nye drivere enten fra hjemmesida til pc-produsenten eller direkte fra nVidia.... Hvilken type bærbar har du ? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Vel, var akkurat inne på Omega-siden og såvidt jeg kan se er Omega driverne for nVidia-kort som ligger der fra midten av 2005. Ville trodd at du var bedre tjent med å laste ned nye drivere enten fra hjemmesida til pc-produsenten eller direkte fra nVidia.... Hvilken type bærbar har du ? 7785397[/snapback] Problemet er løst..... Valgte Klon Omega drivern fungerte fint....selv om den var gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå