inquz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei. Skulle flytte noen sanger over til min mobiltelefon, men får en feilmelding på alle filene jeg prøver å flytte over, som lyder: Parameteren er feil. Bilde eksempel: Noen som vet hva som er feil? Ja, har prøvd å lese litt rundt om kring, men fant ikke ut noe.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvordan prøver du å kopiere? Og hva er navnet på (full path) på det du forsøker å kopiere. Feilmeldingen kan skyldes feil/ugyldig tegn i filnavnet. Lenke til kommentar
inquz Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 kopierer fra musikk mappa, å skal lime inn på minnekortet på telefon. Det jeg skal kopiere er jo bilde av der på første posten. Er ingen feil eller ugylige tegn i filnavnet, leste om det, å prøvde å fjerne alt av rare tegn, men til uten nytte. Så om noen har noen forklaring på dette hadde det vært fint. Lenke til kommentar
inquz Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Ingen her som vet ? Lenke til kommentar
inquz Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 har prøvd med mange forkjellige sanger nå, 1/20 funker, blir helt oppgitt, ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå