vqb Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 C:sql TaGeD bY . + G@RD3N T3@M + . . scaned by . stella . upped by . wolfik .4 Y@ A11. com0 En pc på jeg har her har blitt brukt som dump site, litt dårlig over våkenhet av meg, hadde glemt en ftp site oppe uten passord. fikk stoppet dump siten, men det ligger igjen så mye skitt som jeg gjerne ville ha fjernet, men det går ikke. noen som har no peil på hvordan jeg kan få slettet feks den strukturen dere ser over. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Formatering skulla da fikse det meste? Lenke til kommentar
vqb Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 i øyeblikket er ikke det mulig. tenkte som så: om de kan bli laget må det jo finnes en måte å fjerne dem på. Uten å formatere. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 legg hden i en pc og start den opp med en startup disk og slett den fra dos da :smile: Lenke til kommentar
vqb Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 hmm prøv å "klatre" i et slikt katolog tre. Så vidt jeg husker så takler ikke dos heller rare tegn og tomme mapper. Tror neppe cd / /hei/+++???/ funker i dos heller, har prøvd fra cmd. (ikke helt sikker da, men) lurer også på hvordan de har klart å lage disse mappene!! jaja... mappene iseg selv er ikke problemet det er filene som ligger i dem, de tar opp plass. Meldingen jeg får er at pathen er ugyldig og ikke finnes, når jeg prøver å slette dem. og jeg klarer ikke å komme meg inn i mappene via ledeteksten elelr hva det kalles(cmd) Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 deltree /Y sql* eller noe lignende. rm -rf er også fin, funker dog kun i *nix :smile:) du kan også legge til tab-autofunksjon-ting(vet ikke hva det heter :razz:) men gjør slik at du kan trykke tab for å få resten av filnavnet, da kommer kanskje rett filnavn?? [ Denne Melding var redigert av: mohuhau på 2002-11-29 19:03 ] Lenke til kommentar
Neo Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 'deltree c:sql' burde fungere fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå