Soundchaser Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ja nå angrer jeg bittert. får vente til man er alene i huset, så se konserten men relativt bra lyd.. durer i vegger og gulv bare med litt lyd edit : Skuffa! må nok vente på DVD-en.. Endret 19. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tidsmaskin! ASAP! Det der så bare grisefett ut! Endret 19. mars 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Må ha vært enormt bra akustikk mtp at det var inne i en kirke. Burde nesten ha dratt dit selv. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Selv om lydnivået lå på rundt 120 decibel gjennom hele fremførelsen (bortsett fra preludiumet) var lyden klokkeklar og ikke ubehagelig i det hele tatt....vel, bortsett fra da Attila begynte å hyle på slutten. Du vet, sånne isende kalde hyl man lager med innpusten. Det var som negler på ei tavle. Helt grusomt ubehagelig. Men det var vel poenget også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Var det mange der? Var presten der, f.eks? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Kirka var full. 500 tror jeg. De geistlige hadde vel sine representanter der. Gahh...husker et parti hvor de holdt en tone i godt over 5 minutter. Det bare varte og varte og bygget opp spenningen noe så innihelvete. Plutselig gikk de enda dypere, mens orgelet gikk opp. Det var som et jævla sjokk. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Faen jeg hater meg selv for at jeg ikke dro. Har blitt mye større Fan av bandet i det siste. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kirka var full. 500 tror jeg. De geistlige hadde vel sine representanter der. Gahh...husker et parti hvor de holdt en tone i godt over 5 minutter. Det bare varte og varte og bygget opp spenningen noe så innihelvete. Plutselig gikk de enda dypere, mens kuken gikk opp. Det var som et jævla sjokk. 8191251[/snapback] retta.. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kan ikke si annet enn at dette var en opplevelse! Kirken har forresten plass til 1000 stk, og fyllte plassene godt. Mektig. Og så et par bilder: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Å fyttiballetissen.. Ville værra der!! 8190357[/snapback] Indeed... angrer bittert på at jeg ikke dro på den konserten. =/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Å fyttiballetissen.. Ville værra der!! 8190357[/snapback] Indeed... angrer bittert på at jeg ikke dro på den konserten. =/ 8195914[/snapback] Om jeg hadde visst at toget kosta 300 tur/retur hadde jeg dratt med en gang! *hatesegselv* Lenke til kommentar
Chataqua Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg fordømmer og forbanner i dette øyeblikk alt som har med fenomenet OMGANGSSYKE å gjøre! Jeg hadde skaffet meg billetter og fått ordnet med fri til å kunne gå på denne konserten, men så ble jeg syk og måtte holde sengen i nesten en uke!! Utrooooolig bittert!! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dette så utrolig fett ut, men hvordan i all verden tillatte kirken det der? Er ikke Sunn O))) okkult som faen da? Eller bare ser de slik ut? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det lurte jeg også litt på, men så slo det meg: Kirkens største fiende gjennom alle tider har alltid vært rytmisk musikk, noe Sunn Os dronerier ingenlunde kan sies å være. Ikke er det en eneste pentaton skala å spore heller, mens kirketoneartene ble flittig brukt. Musikken er ikke okkult heller, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvis de hadde hatt en black metal-ideologi, kunne de ikke gjort det. Men bandet har ærbødighet overfor kirkens situasjon, forteller festivalsjef Nicholas Møllerhaug. De har jobbet med kirkemusikktradisjonen før reformasjonen, og det de har til felles med gregoriansk sang er de lange tonene, påpeker Møllerhaug.- Vi mener det er en tradisjon som bør fornyes i andre retninger enn bare av kirkekor. Så kirken skal bli kul nå. Haha, nei... Skulle likt å vært der selv forresten, har begynt å høre litt på bandet i det siste. Men tror det er ganske annerledes å se dem live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå