Søppelsveitt Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei. Jeg har fryktelig dårlig peiling på akkurat dette, men jeg trenger en TV- inn sak!. Jeg mener jeg har sett noen slags bokser som fikser biffen. Jeg skal altså på en eller annen måte få tv- signaler inn på pc'n med mulighet for opptak osv. Det bør helst være en ekstern sak slik at jeg kan bruke den på forskjellige pc'er alt etter som. Og...har overgangen til det digitale bakkenettet noe å si for hva jeg bør velge her? Takker for svar. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Her finner du nok noen Eller her Om overgang til digitalt bakkenett har noe å si, vet jeg ikke, men tror ikke det! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 viss du har en digital tuner før pcen så trenger du ett kort med composite inn eller svideo inn (du får som regel alt i ett) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Takk. Det finnes jo litt forskjellig ser jeg. Noen som har erfaringer med noen av disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå