Akidon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det siste halve året har chipsett viften på mitt nå ett år gamle DFI Sli D hovedkort begynt å bråke litt. Stort sett har jeg bare priket litt i den og det har gitt seg. Men nå bråker den hele tiden. Er dette noe som jeg kan reklamere på eller regnes det som slite del eller noe? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er fordi chipsettet ditt blir varmt, og viften kobles på ved en vis tempratur. Du kan skifte når den skal på med MotherBoard monitor f.eks.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Viften har gått hele tiden før også men er bare den siste tiden den har begynt å bråke... Du kan skifte når den skal på med MotherBoard monitor f.eks.. Skjønet ikke helt hva du mener her... Endret 23. januar 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Motherboard Monitor er et program. Du kan skifte når viftene i pcen din skal slåes på. Eks. Du vil at HK viften ikke skal slåes på fuldt før den er 60*C. Da kan du gjøre det i programmet. Sorry vis du ikke forstår fortsatt, er ikke så flink å formulere meg. Motherboard monitor finner du både på CDen du fikk med LanParty (Sli-D værtfall). Ellers kan du laste det ned fra internett en plass. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Å herregud nå kliker det for viften her. Turtallet går i alle retninger... Høres ut som en F1 bil. gasser på skifter gir gasser på og kjører på maks turtall. Oj der tror jeg den kom opp i ett av de siste girene hehe.... Problemet er ikke at den starter og slukker når den ikke skal problemet er at den bråker hele tiden. Samme hvilke turtall den kjører på. Akkurat nå høres den ut som en sint veps. Kan jo legge til at turtalls måleren er helt fucka også. I alle fall delvis. Endret 23. januar 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Da prøver du reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå