arni7882 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Skal sette inn nytt anlegg i bilen (Audi 100 2.0 92-mod) men har ingen erfaring med bilstereo fra før. Derfor slenger jeg inn noen spørsmål her som jeg forhåpentligvis får noen gode svar på. Har tenkt meg følgende oppsett: Spiller: Pioneer DEH-P75BT Front 1: 2 stk. Pioneer TS-CX9 tweeters -200W Front 2: 2 stk. Pioneer TS-G1049 - 4" høytalere 110W Bak: 2 stk. Pioneer TS-A2011 - 6"x9" høytalere 350W Sub: 1 stk. Pioneer TS-W306C - 12" sub 1000W (350W in) (uteffekt W oppgitt) Først og fremst hvilken forsterker trenger jeg til dette oppsettet? Skal alle høtalere kobles til forsterker, eller skal noen kobles til spiller? Er dette oppsettet brukbart? Noen som har synspunkter på endringer? Håper på gode svar, da jeg snart skal bestille utstyr Lenke til kommentar
Defus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tja, jeg ville kanskje heller brukt ett komponentsett med delefilter enn bare høyttaler og diskant. Dessuten er jeg ikke fan av 6*9 tommere, med mindre du sitter bak i bilen veldig mye er det bortkastet. Dropper du 6*9 tommerene trenger du strengt tatt bare en 4 kanaler. Men for å få mer ut av subben kan du kjøpe en 2 kanaler eller monoblokk til subben, og en 2 kanaler eller 4 kanaler til høytalerene fremme eller til både frontsett og 6*9 tommerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå