terkje Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hallo Jeg ser på nytt skjermkort om dagen. Jeg har fått anbefalt Asus Geforce 88000gts til mitt bruk. Greia er nå at jeg sitter med en 23' Apple cinema skjerm. Ulempen med og kjøre apple skjerm på en pc, er at en del skjermkort ikke klarer og vise BIOS under oppstarten. Når først windows starter funker alt perfekt. Det jeg er rett for nå er at også dette skjermkortet skal oppføre seg sånn. En kar på apple diskusjonsforum har kjøpt et winfast 8800GTS kort. Dette viser ikke BIOS og skjermen kommer først på når windows starter... Derfor lurer jeg på; er det faktisk forskjell på kortene eller er kortene like bare med forskjellig produsent? -Terje Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Pleier stort sett bare å være klokkehastigheten,minnehastigheten,ram og kjøling som er forskjellig. Kansje noe mer, men det må noen andre få svare på om de vet.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvilket 8800GTS du kjøper spiller ingen rolle på det skjermproblemet der, på mange av det er det kun klistremerket og bundlen som er forskjellen andre er klokket høyere fra produsenten og noen få har en litt annen kjøler, alt jeg vet om. Lenke til kommentar
terkje Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 ok nå har jeg funnet en update av bios som gjør at skjermen funker. MEN: Denne er lagt ut på EVGA sine nettsider. Kortet jeg får tak i er XFX kort. Siden kortet er helt likt, vil vel oppateringer av bios fungere på XFX? Selv om det er EVGA som har publisert fixen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå