Rover4 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Vurderer å skaffe en amerikansk GameCube maskin. Må nemlig ha spill som Animal Crossing og Zelda så fort som mulig :smile: En ting er strøm, som fikses greit med en adapter. Men hvordan vil maskinen reagere på TVen min? Vil det gå greit? Noen som har peiling...? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-29 13:15 ] Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Nei, vi vet ikke det, ikke så lenge du ikke sier hvilken tv du har :smile: Dersom den støtter ntsc så er det ikke noe problem... Sjekk med en forhandler for tv'en din om den takler ntsc, gjør den det er det ikke noe problem Lenke til kommentar
Rover4 Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 OK, tippet vel egentlig at det var det som var kriteriet. Takk for svar. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Anbefaler Panasonic TX28CK1 hvis tv'en din ikke klarer brasene. Den koster 2995,- på Elkjøp og har 28" skjerm, støtter PAL/SECAM/NTSC og PAL-60. Billig og bra. Har hatt min i over 3 år, er helt fornøyd. Lenke til kommentar
Barman Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du kan få kjøpe en trafo av meg som kostet 600-700 kr ny, for 350 kr. Den kan både spille amerikanske GC, Xbox, DC eller PS2 maskiner. Send mail hvis du er keen... Lenke til kommentar
tixomas Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du kan heller kjøpe en freeloder som lar deg spille utenlandske spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå