boza Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei har hørt at det er mulig: Når jeg mottar mail, så går det rett i innboksen, men jeg har flere mapper under Inbox, med navn på personer jeg mottar mail av, det jeg lurte på er om det går ann å få de mailene som kommer inn, rett i den mappa som er under. Altså når jeg mottar mail av (feks) Per Arnesen, at den går i mappa som jeg kaller Per Arnesen, så at mailen han ikke legger seg i Inbox. Har forøvrig Win2000, med Outlook. (bruker ikke express) Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bruk "Organize" fra outlook-bar'en. Der kan du bestemme hvilke brukere som skal til hvilke foldere! Lenke til kommentar
boza Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Der fant jeg noe interresant, takk skal du ha for det, der hjalp du faktisk en hel klasse som er på kurs i bygget hos meg her. :smile: Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bare hyggelig! :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du kan også bruke en funksjon som heter "regler" eller "rules" () som du finner der et sted også. Der kan du også gjøre det litt mer avansert hvis det ønskes :smile: (Vet ikke om organize er=rules, beklager i så tilfelle) Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Dette var interessant! Kan dette gjøres med Outlook Express også? (Bruker WinXP og OfficeXP) Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 nevermind, fant det ut :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå