Kjellvez Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Får bytte TV pga. forsikring. Hadde tidligere en Amoi 32" LCD (møkkatv) med bla USB, kortleser og mye stæsj. Likevel en temmelig dårlig sak som heldigvis ikke lar seg reparere. Så da er tilbudet å finne en tilsvarende tv fra Elkjøp, siden de ikke lengre fører Amoi (tok vel til vettet) Hva er en skikkelig god 32". Må ha scartRGB, VGA, hdmi. Bra bilde er vel det viktigste. Har digital kabel fra Get. Forslag på mellompriset 37" mottaes også med takk. Greier sikkert å krangle opp størrelsen siden Elkjøp ikke lengre fører noen TV'r med innebygget videoavspilling fra USB. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Samsung LE32R72B er en nydelig tv Koster vel mellom 8000-9000 tenker jeg... fikk den for 8200 på ComputerCity for noen uker siden... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå aner ikke jeg om du har kjøpt tv på ny, men både jeg og min kompis har kjøpt oss 37" og 32" lg LB1R. Vi er sinnsvakt fornøyd begge to. Disse er riktignok i øvre prisklasse, så sats kanskje på 32". Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ville helt klart satset på en Samsung LE32R72B. Har den selv og den gir et fantastisk bilde til å være så billig. Den er spesielt bra til spilling på Xbox 360. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nå aner ikke jeg om du har kjøpt tv på ny, men både jeg og min kompis har kjøpt oss 37" og 32" lg LB1R. Vi er sinnsvakt fornøyd begge to. Disse er riktignok i øvre prisklasse, så sats kanskje på 32". 7853301[/snapback] Har 37" selv! Må si jeg er kjempefornøyd med den! Eneste jeg har å utsette på den er at sortnivået kunne vært litt bedre, men kan vel ikke forlange mer av en LCD. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sånn litt off topic - lysstyrken på tven er stillt alltfor høyt fra fabrikkens side. Skru den ned til rundt 30-40, og kontrast og farge opp. Gjør mye bra for bildet . Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kjøp Philips! Samsung har fått mye negative omtaler i tester i den senere tid... Selv har jeg philips og er sinnsykt fornøyd! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Philips sine beste tver ligger som regel godt over gjenomsnittet priset. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Philips sine beste tver ligger som regel godt over gjenomsnittet priset. 7881223[/snapback] Men så ligger de jo også GODT over gjennomsnittet i kvalitet... Endret 6. februar 2007 av vincent_vega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå