co2 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Kom over denne serien da den begynte på NRK for en stund siden. Er vel på rundt episode 18 nå tror jeg. Det er garantert min favorittserie over alt annet. Er så vanvittig morsomt, men samtidig som det inneholder de mer seriøse og alvorlige temaene. Akkurat nå ser jeg serien kontinuerlig(sesong 2,) med ca 3-5 episoder pr dag. Og jeg kan ikke få nok av det! Er det andre her som er frelst av serien? Endret 22. januar 2007 av co2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg kan vel ikke påstå at jeg er frelst, men jeg liker det ganske så godt. Og det er imo den beste sjukehus-serien som er lagd. Jeg ser på det på NRK når jeg har tid, og kan godt finne på å streame litt om jeg har tid til overs (: Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg er vel så og si frelst, ja. Så ferdig sesong 1 for noen dager siden og skal kjøpe sesong 2 i morgen - gleder meg! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 House MD er herlig. Kommer garantert inn på en topp 5 på min favorittliste. Elsker skuespillet til Hugh Laurie (DR. House), og måten karakteren hans provoserer på. House er et mesterverk av en serie! Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Btw, det er sesong 3 som sendes i USA nå? Hvor lang tid tror dere det vil ta før den sesongen er ute på DVD her i Norge? Noen som i hvert fall vet når sesong 2 sluttet i USA...? Sesong 2 kom jo ut på DVD her til lands i går, så det kan jo gi meg et tidspunkt jeg kan gå ut i fra =P Endret 25. januar 2007 av Galdust Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 kjøpe sesong 1 og 2 i dag sammen med noen andre filmer, er vel 4 episoder igjen av sesong en på nrk så jeg kan se, før jeg begynner på sesong 2 Lenke til kommentar
Horg Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Digger Dr. House, men selve serien synes jeg blir litt ensforming :O. Er liksom alltid en helt sjuke sykdom de må finne ut av. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Joda, veldig bra serie, men er allerede en annen tråd om dette: Her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå