Liquid Crystal Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Skjedde i klasserommet etter at jeg og noen kamerater hadde lagt useriøse innlegg på wikipedia. (en mod fra sølandet som hadde varslet skolen om det) "Lærern har lagt ut om at det er straffbart etter skolens retningslinjer å legge ut info om seg selv på internet. (innleggene var av type "Ola nordmann: han er deilig veier så så mye er så så høy osv osv.)" Tilfeldig person i klassen: kan man etter loven bli straffet for å sabotere et nettsted som wikipedia med useriøse innlegg? Lærer: ja, det er det samme som alle dere som har piczo websider og legger ut info om vennene deres og andre bekjente. Relativt blond jente i klassen: Så hvis "ola" skriver at jeg er Tøs på piczo siden sin så kan jeg annmelde ham? <liten pause> Jeg: *snur meg og ser mot jenta* Nei, det kalles ikke vranglære... Tog du an? ^^, Var ihvertfall ganske arti i øyeblikket =) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hentet fra gullkornreglene: Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg