hojohansen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Parkerte bilen i dag i garasjen, da jeg merket at hele garasjen ble fylt av røyk, en utrolig stramm lukt.. Kan det være håndbrekket som jeg har glemt å ta av mens jeg kjørte, husker ikke at jeg gjorde / ikke gjorde det.. Kjørte slik i ca. 3 minutter, kan det skade bremsene?? Vennlig hilsen HoJ Endret 24. januar 2007 av hojohansen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Parkerte bilen i dag i garasjen, da jeg merket at hele garasjen ble fylt av røyk, en utrolig stramm lukt.. Kan det være håndbrekket som jeg har glemt å ta av mens jeg kjørte, husker ikke at jeg gjorde / ikke gjorde det.. Kjørte slik i ca. 3 minutter, kan det skade bremsene?? Vennlig hilsen HoJ 7778496[/snapback] Ingen som kan hjelpe, er litt redd for bilen. Tror dere at det bare er bremsene?? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det var nok litt varmgang i bremsene ja. Tror ikke det er noen fare forbundet med det, samboeren min gjør det stadig vekk. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det var nok litt varmgang i bremsene ja. Tror ikke det er noen fare forbundet med det, samboeren min gjør det stadig vekk. 7779335[/snapback] Takker for svar;) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis det er bremsene bør du sjekke bremesko/klosser (avhengig av hva bilen din har. Varmegang ved bremsene kan i værste tilfelle ødelegge bremseveske, calipper, bremsebelegg, hjullager ... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 selv etter maks 3 minutter kjøring? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det viste seg at det var diselvarmeren, tenneren bare glødet... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Husker når jeg hadde akurat kjøpt meg en flett ny Audi 100 2,3L. Lånte den til en kompis, han kjørte og syntes den gikk så tregt i oppoverbakke, måtte gire ned i 2. Gikk bedre etter en stund, og han gikk for å hente en kompis av oss begge ca 6km vekke fra hvor jeg bodde. Da han stoppet utenfor kompisen vår ble hele bilen omringet av røyk. Han testet i bakken ved huset mitt når de kom tilbake, selv med håndbrekken inne og foten trykket godt på bremsen sklei bilen i den lille hellingen. Han glemte håndbrekken da han lånte den. Lo så jeg grein Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 HUFF!! Noe måtte byttes der ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå