ekwathne Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hva mener dere om treffet så langt? Hvor sitter dere? Jeg sitter ved videokanonen, raden i midten.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Treffet var bra det, men alt for lite stagecompoer. Hadde ingen problemer med strøm, internett ol. Laget en liten film fra TCP som kan sees . Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kul film... Tcp folka blir aldri lei den forbanna hoppesangen.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Kul film... Tcp folka blir aldri lei den forbanna hoppesangen.. 7996086[/snapback] Så sant, så sant. Såg filmen tidligere idag også. Etter min mening holdt desverre ikke treffet mål. De andre treffene jeg har vært på har vært bedre. Underholdningen var ikke til stede på tcp 20. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke for å kritisere, men jeg ble uiteressert når jeg såg hva lanet heter. Lite kreativitet med "The Computer Party", men så har det minimalt å si for lanet da 400personer? Blir sikkert nice selv om jeg ikke gidder. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Helt greit navn mener nå jeg. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Helt greit lan, men som sagt, lite underholdning. Jeg satt forresten veldig nærme deg, ekwathne. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Var ganske skuffet over treffet, alt for lite liv... Hadde ikke stage compoer før siste natta, og da var mange dratt hjem. Var mer liv på crew område (satt der da jeg spilte compo med en i crew) en i salen Savner TCP#17, og stage blir aldri det samme uten Oddemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå