Gå til innhold

Finnes det ei Jibbe linje i Hordaland (vg1)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg ikkje at det stod «Hordaland» i emnetittelen, so berre gløym det andre avsnittet...

Det er vel eit tilbod på toppidrettslinja på Voss Gymnas meiner eg, og det er nok det næraste sidan du bur i Bergen. Veit ikkje om det er nokon spesielle opptakskrav, men snakk med rådgivar, eventuelt ta direkte kontakt med skulen, so finn du nok ut av det.

http://vog.hfk.no/templates/SchoolFrontpage.aspx?id=2247

I tillegg er det ei linje på Oppdal Vidaregåande Skule. Skal ikkje seie det sikkert, men eg trur det er vanleg vidaregåande, altso ingen spesielle krav. Til sist so er det sjølvsagt NTG (Noregs Toppidrettsgymnas) på Lillehammer. Det er ein privatskule med ein «opptaksprøve» av eit slag. So du må fyrst vise kva du kan for å kome inn, og so betale 43000kr for å gå der. Nivået er iallfall til tider ganske høgt, med elevar som PK, Espen Linnerud, Thomas Dølplads, Ida Amble, Mille Windfeldt og Stian BB.

Redigert: La til nokre linkar.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Det er langrenn på toppidrettslinja og ja, pluss skiskyting og alpint.

Redigert: Forresten, kva i alle dagar har langrenn med saka å gjere? Og new school er ikkje det same som offpiste, so ein kan ikkje kalle ei rein new school-/park-linje ei offpiste-linje.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Det er for so vidt same linja. Eg gjekk på idrettslinja på Voss (før det vart toppidrettslinje), med jibbing som fordjupingsidrett. Det fungerer slik at ein er i klasse med andre som har andre fordjupingsidrettar, men treninga er delt inn etter idrett, på tvers av klassetrinn. So dei fleste i min klasse dreiv med fotball, men eg trente saman med snowboardarar og alpinistar.

Lenke til kommentar
Det er for so vidt same linja. Eg gjekk på idrettslinja på Voss (før det vart toppidrettslinje), med jibbing som fordjupingsidrett. Det fungerer slik at ein er i klasse med andre som har andre fordjupingsidrettar, men treninga er delt inn etter idrett, på tvers av klassetrinn. So dei fleste i min klasse dreiv med fotball, men eg trente saman med snowboardarar og alpinistar.

7783246[/snapback]

Gjorde meg litt klokere :) Vurderer sterkt og søke "park" linje så skal trene mye framover. Men noen som vet hva snittet for å komme inn er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...