bglio Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ok, jeg har en pc som jeg skulle reinnstallere windows på. Først stod HDD og cdrom på to forskjellige ata-kabler, men da ble ikke den ene funnet. Så prøvde jeg å kjøre cdrom og HDD på samme kabel. Begge ble da oppdaget og jeg skulle innstallere windows. Men nei. Nå ville ikke windows innstalleres, for det hele endte med blåskjerm gang på gang. SÅ tok jeg en ATA til S-ATA adapter og satt i HDD og satt cdrom på den andre ATA kabelen. Nå ble begge oppdaget og jeg fikk endelig innstallert windows. Når jeg så skulle starte maskinen på nytt, fant ikke systemet HDD'en! Det ble funnet i setupen til BIOS, men ikke når jeg skulle starte systemet. Da tok jeg og satt HDD og cdrom på samme kabel igjen og starten går fint HELT TIL... ...jeg kommer til oppsettet av windows. Da får jeg bare opp "CRC-error" og at det er en kritisk feil og man må stoppe hele opplegget. PC starter på nytt og det samme skjer... HVA MÅ JEG GJJØRE!?!? Tusen takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå