Notatblokk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det kan man uten tvil Men som Demille sa, man må jo møtes en eller annen gang for å finne ut om det er som man forestiller seg. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det kan man uten tvil Men som Demille sa, man må jo møtes en eller annen gang for å finne ut om det er som man forestiller seg. 7779913[/snapback] Det skal vi. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det skal vi. 7779984[/snapback] Bor dere nerme hverandre ? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det skal vi. 7779984[/snapback] Bor dere nerme hverandre ? 7780002[/snapback] Nei, dessverre. :-( Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det skal vi. 7779984[/snapback] Bor dere nerme hverandre ? 7780002[/snapback] Nei, dessverre. :-( Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei, dessverre. :-( 7780018[/snapback] Vær litt mer spesefik da ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er det Oslo -Tromsø det er snakk om tviler jeg på at det funker Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei, dessverre. :-( 7780018[/snapback] Vær litt mer spesefik da ? 7780026[/snapback] 6 timer og 500 kroner med tog. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 6 timer og 500 kroner med tog. 7780047[/snapback] Så om du nå skulle forelske deg virkelig i denne person. Er det lurt som 15 åring å gjøre dette ? Men, det er kanskje vanskelig å se noe alternativ. Det veit jeg godt selv. 1 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Om han virkelig er forelsket har kanskje ikke det at han er 15 år så mye å si. Selvom det er ungt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Om han virkelig er forelsket har kanskje ikke det at han er 15 år så mye å si. Selvom det er ungt. 7780081[/snapback] Jeg tenkte vel ikke på alderen, mer på pengene. Jeg har penger til å reise. Har han ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, er vanskeligere å få seg jobb når man er 15, og det krever jo litt med en slik avstand. Men vil du, så er det verdt et forsøk Ville være veldig dumt av meg å sitte her og si at du bare skal glemme det, hehe Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Husk på en ting, gutt! Folk er annerledes på MSN/Blink/SMS enn i virkeligheten. 7778475[/snapback] Kan være, vel og merke. 7779907[/snapback] Ja, kan være.. og ofte er de sikkert det Men kan ikke si at for eksempel jeg er så enormt forskjellig fra msn til virkelighet.. og det er ikke kjæresten min heller. Og som sagt tidligere her ble vi kjent via nettet. Koster 500 tur-retur for meg med fly, Stavanger-Bergen sånn mer eller mindre. Det funker utmerket fint, men mot sommeren blir vi samboere. Men om personen er sånn som den fremstår på msn vil forelskelsen bli enda sterkere når du faktisk møter henne. Det skjedde i alle fall for oss, har aldri følt noe lignende:) Men om avstandsforhold skal funke, mener jeg at dere må stole på hverandre 100%, og virkelig være glade i hverandre. Og ikke minst, jeg tror innstillingen er ekstremt viktig.. er begge innstilt på at dette skal gå, da går det:) Kjenner en som vel er rundt 15, han også.. han er sammen med ei i Oslo, hun er rundt 17. Funker fint, det også^^ Men en bør jo være forsiktig med møter osv, men var ikke noe problem her.. ble hentet på flyplass av henne og faren hennes:) Hilste på familien med en gang, da blir det med en gang tryggere for begge parter.. det mener i det minste jeg.. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, kan være.. og ofte er de sikkert det Men kan ikke si at for eksempel jeg er så enormt forskjellig fra msn til virkelighet.. og det er ikke kjæresten min heller. Og som sagt tidligere her ble vi kjent via nettet. Koster 500 tur-retur for meg med fly, Stavanger-Bergen sånn mer eller mindre. Det funker utmerket fint, men mot sommeren blir vi samboere. Men om personen er sånn som den fremstår på msn vil forelskelsen bli enda sterkere når du faktisk møter henne. Det skjedde i alle fall for oss, har aldri følt noe lignende:) Men om avstandsforhold skal funke, mener jeg at dere må stole på hverandre 100%, og virkelig være glade i hverandre. Og ikke minst, jeg tror innstillingen er ekstremt viktig.. er begge innstilt på at dette skal gå, da går det:) 7781093[/snapback] Hyggelig å lese. Siden jeg er faktisk i AKKURAT samme situasjon. Bare at flyet går fra Trondheim-Oslo, koster gjerne litt mer tur-retur også. Ellers er det rimelig identisk. Så får vi begge se hva sommeren bringer med seg Koselig. 1 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan kanskje bli forelsket i bildet man skaper av vedkommende. 7778495[/snapback] I second that. Mange ganger du lager deg uvirkelige fremstillinger om ting. Lenke til kommentar
Kamier Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ja, det er fult mulig å bli forelsket i en man aldri har møtt. Jeg selv har klart å bli forelsket i en gutt på 18 som bor i England. Men det fungerer ikke særlig bra, savner han utrolig mye, og har aldri møtt fyren! Er egentlig ganske irritert på meg selv, haha. Så han prøver jeg å komme over, men ikke noe lett når jeg forestiller meg at han er drømmefyren! Uff.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er det Oslo -Tromsø det er snakk om tviler jeg på at det funker Haha. 4 måneder sitter jeg og er forelsket i ei fra Harstad. +1 poeng til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå